تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

یخچال

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۸۶، ۰۶:۵۵ ب.ظ
امیدوارم حال همه دوستای عزیز تودشکی خوب باشه .

امشب گفتم جواب سوالمو راجع به عکسایی که گذاشته بودم و پرسیده بودم که این مکان کجاست بدم آره همون طوری که همتون فهمیدین این جا اطاقیه که بهش میگفتن و میگن یخچالچو  تو سمت جنوب غربی تودشکه پایین تر از نوبنیاد که الان دیگه خراب شده و فقط یه دیوار ازش مونده .

مورد استفاده این مکان برای این بوده که توی فصل پاییز آب رو در خودش ذخیره میکرده و توی زمستون این آب که جمع شده بود یخ میزده و توی فصلهای بهار و تابستون از این یخ استفاده میشده .

من یادم نیست اینطوری شنیدم حالا اگه کسی اطلاع دقیق تری داره خواهش میکنم تو بخش نظرات برام بنویسید تا عوضش کنم چون خودمم خیلی دلم میخواد بدونم داستانش دقیق چی بوده . خوب خوش بگذره همیشه موفق و پیروز باشید.

 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۱۱/۲۵
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی