تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

۶ مطلب در خرداد ۱۳۸۷ ثبت شده است

سلام

امیدارم عزیزان خوب همشهری و همراهان گل وبسایت شهر زیبای تودشک همیشه در پناه حق موفق باشند.

عزیزانوبسایت شهرداری تودشکرو دیدین؟؟؟؟؟

خوشحالم از اینکه میتونم این نوید رو به شما بدم که ایشالا گوش شیطون کر اگه خدا بخواد وبسایت شهرداری یه چند روزیه داره آپدیت میشه و چه مطالب زیبایی

اول از همه

نگاهی بر دانشگاه پیام نور تودشک

که این مطلب به مناسبت حضور روسای دانشگاه پیام نور استان اصفهان و جناب آقای دکتر کامران عزیز در محل پیام نور شهر تودشک روز پنجشنبه ۲۳/۳/۸۷ بود واقعا دست آقای حسینی درد نکنه .

 

 

 

 

 

 

 

ان شاء الله قراره یه چند تا رشته به رشته های این واحد اضافه بشه و اینکه فعلا قرار شده محل کانون فرهنگی شهید رجائی تودشک برای ۱۰ سال آتی برای دانشگاه پیام نور تودشک اجاره بشه این نوید رو هم میدم که قراره در سال آینده حدود ۳۰۰ دانشجو توی این دانشگاه داشته باشیم.

دست همه دست اندرکاران درد نکنه خصوصا امام جمعه محترم و شورای شهر عزیز

 

بعد از اون خبر پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت سالن ورزشی شهر تودشکه

سالن ورزشی شهر تودشک

باور کنید اینقدر این نیاز گرچه شاید به چشم خیلی از بزرگتر ها دور بمونه ولی بزرگه که شاید بشه گفت باید در اولویت اول ساخت و ساز شهری قرار میگرفت

همیشه خدا بچه های تودشکی برای ورزش مشکل داشتند و بعضی برای ورزش به زمین آسفالت و خاکی غربی تودشک و خیلی ها هم به سمت سالن ورزشی کوهپایه روانه شدند .

امیدوارم با همت شورای شهر این ۱۰ درصد باقیمانده هم خیلی زود تموم بشه و بتونیم یک زمین سالم و مناسب برای جوانهای شاداب تودشکی داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

و آخرین مطلب

آغاز آماده سازی شهرک صنعتی تودشک

بازم ممنونم از پیگیری شهرداری محترم و شورای شهر برای اینکه این امر مهم رو هم پیگیر شدند و الان بنده خودم شاهد انجام این پروژه توسط نیروهای شرکت شهرک های صنعتی برای تکمیل پیش سازی و خیابان بندی شهرک صنعتی هستم.

ـــــــــــــــــــــــــــ

زندگی یک گل سرخ است
پر از خار پر از عطر لطیف
یادمان باشد
که در زیبایی این گل سرخ
عطر و خار همسایه دیوار به دیوار همند

امیدوارم همیشه موفق و موید باشید.

التماس دعا

م.عموحیدری





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۸۷ ، ۰۶:۳۶
علی عموحیدری

سلام

امیدوارم حال همه دوستان و همشهری های عزیز خوب باشه و همیشه در پناه حق موفق باشید.

موضوع سوالات بوجود آمده در مورد حضور بیرق مطهر و معطر حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شهر تودشک در اذهان بعضی عزیزان و شبهات دینی موجود در بین بعضا ما شیعیان بنده رو علاقه مند به تحقیق در این مورد کرد که البته با همکاری دوست عزیزمون همیشه تودشکی گل و به پیشنهاد خودشون تصمیم گرفتیم که چند مدتی یک بار یه مطلب در این مورد در وبسایت شهر زیبای تودشک قرار بگیره .

من خودم این حرکت رو یه حرکت لازم میدونستم و خب از دوست عزیزم همیشه تودشکیواقعا ممنونم که تهیه این مطالب رو قبول زحمت کردند .امیدوارم هر کجا هستند همیشه سلامت باشند و خداوند حفظشون کنه .

امیدوارم شما عزیزان هم مثل قبل و طبق معمول با نظراتتون ما رو از صحت وسقم عملکردمون آگاه کنیدو همینطور شما هم در این مبحث و موضوع با نظراتتون قشنگتون شرکت کنید .

ممنونم

التماس دعا

اینم اولین مطلب ارسالی توسط همیشه تودشکی عزیز

بسمه تعالی

اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم

سوال:

آیا توسل به ائمه شرک است؟

 باتوجه به این که خداوند فرموده فقط مرا بخوانید آیاگفتن «یا رسول الله، یاعلی، یاحسین و...» سبب شرک نمی‌شود؟

پاسخ:

 خداونددریک آیه فرموده است:

ادْعُونِیأَسْتَجِبْلَکُمْ (غافر/60)        «مرابخوانیدتا(دعاى) شما را بپذیرم»

وازطرفدیگرفرموده است:

یَأَیُّهَاالَّذِینَءَامَنُواْاتَّقُواْ اللَّهَ وَ ابْتَغُواْ إِلَیْهِ الْوَسِیلَه(المائده/ 35)

«اىکسانیکهایمان آورده‏اید از (مخالفت فرمان) خدا بپرهیزید و وسیله‏اى براىتقرببهاوبجوئید»

ونیزازقولبرادران حضرت یوسف نقل فرموده که به حضرت یعقوبگفتند:

قالوایَاأَبَانَااسْتَغْفِرْلَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا کُنَّا خَاطِئِینَ  (یوسف/97)

 «گفتند ای پدر ازخدا آمرزش گناهان ما را بخواه، که ما خطاکار بودیم.»

وحضرتیعقوب نیز که پیامبر خدا بود به آنها قول داد که ازخداوندمتعالبرایآنها طلب استغفار خواهد کرد:

 قَالَسَوْفَأَسْتَغْفِرُلَکُمْ رَبِّی إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ (یوسف/98)

«بزودىبراىشما از پروردگارم آمرزش مى‏طلبم، که او آمرزنده و مهرباناست»

بنابراین اگرقراربودکه توسل به غیر خدا شرک باشد، حضرت یعقوب که پیامبر خداوند بود، نبایدبهآ‌نهاچنینقولی می‌داد و باید آنها را از این کار شرک‌آلود نهی می‌کرد.

 خداوند متعالنیزبعداز نقل این واقعه نمی‌گوید که کار آنها شرک بوده است.

وبازخطاب به پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله وسلم می فرماید:

 وَلَوْأَنَّهُمْإِذْظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ جَاءُوکَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَوَاسْتَغْفَرَلَهُمُالرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّابًا رَحِیمًا (نساء/64)

«واگرآنان،هنگامیکه به خود ستم مى‏کردند (و فرمانهاى خدا را زیر پا مى‏گذاردند)نزدتومى‏آمدند و از خدا طلب آمرزش مى‏کردند و پیامبر هم براى آنها استغفارمى‏کردخداراتوبه پذیر و مهربان مى‏یافتند»

اینآیهصراحتداردکه آمدن به سراغ پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم و او را بر دردرگاهخداشفیعقرار دادن و وساطت و استغفار آن حضرت براى گنهکاران نه تنها شرک نیست، بلکهسببپذیرش توبه و رحمت الهى نیز می‌شود.

بنابراین اگروساطت،دعا ، استغفار و شفاعت خواستن از پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم شرکبود،چگونهامکانداشت که خداوند چنین دستورى را به گنهکاران بدهد.

 بهایننکتهنیزباید توجه داشت که پیامبران و ائمه علیهم السلام آمرزنده گناه نیستند؛بلکهآن‌هافقط مى‏توانند از خدا طلب آمرزش کنند و از آن‌ جایی که آن‌ بزرگوارانبندگانبرگزیدهخداوندهستند و در نزد خداوند آبرو دارند، خداوند شفاعت آنان رامی‌پذیردوآمرزنده حقیقی خداوند تبارک و تعالی است.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۸۷ ، ۰۵:۱۱
علی عموحیدری

سلام به همه ی همشهریان و هموطنان

من اومدم

با با دمتون گرم (مصطفی عزیز و حسین جان چه کردید!!! . میبینم که حسابی گردو خاک را انداختین). ولی ناراحت نشین مزش به این چیزاست.

مهندس جان حقیقتش من از حقیقی و حقوقی سر در نیاوردم حالا بعداٌ می پرسم ازت

 

قبل از اینکه مطلب خودما بنویسم باید بگم از اینکه زیاد بلد نیستم محترمانه بنویسم شرمندم.

امروز بعد از 2 هفته اومدم شهرمون ناخوداگاه دیدم اولین فلکه تغییر کرده خوشحال نشین تغییر زیادی نکرده فقط برق پرژکتور فلکمونا اداره برق اومده قطع کرده. وکابل برقشا دورش پیچوندن تا تیرش آهنربا بشه برایجذب توریستا.

یه نظر: تیرک این چراغ به درد آویزان کردن یه پرچم میخوره (البته اگه از نظرات ما ناراحت نمیشید )

اگه پرسنل شهرداری پشیمونن از کارشون و روشون نمی شه جم کنن یه ندا بدن من دوستان و بچه جونای شهرمونا

 

راستی یه چیز دیگه هم دیدم دیدم همشهریان گرامی نشستن دور فلکه بدونه چراغ و خربزه می خورن نوشه جونشون ولی اگه خدایی نکرده اتفاقی برای یکی از این عزیزان بیفته کی باید جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟(مثلا اگه یه ماشین پر سرعت بپیچه مییاد وسطه این فلکه)

البته به ما گفتن این فلکه نیست می خواستم از عزیزان همشهریم بپرسم این پس چیه؟؟؟ منتظر جوابهای شما عزیزان هستم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

م.عموحیدری:

سلام

امیدوارم حال همشهری های عزیز همیشه خوب باشه امروز دیدم فرامرز دوباره این پستو احیا کرده بله حدود دو هفته پیش این پست قرار داده شد ولی به خاطر نظر منطقی یکی از عزیزان بنده این پست رو به انتهای پست اولین فلکه انتقال داده بودم .

نکته قابل ذکر این که با توجه به برق رفتن ها این مدت و اینکه واقعا سازه ایجاد شده در ورودی شهر در هنگام قطع برق در شب اصلا قابل مشاهده توسط رانندگان جاده ترانزیتی اصفهان - نائین نیست از این مورد از شهرداری محترم پیگیر شدم که در صورت امکان برق یکی دوتا از تیرهای اطراف قطع بشه و این چراغ برای روشنایی ورودی شهر روشن بمونه تا خطری متوجه رانندگان و اهالی شهر نباشه که فرمودند به خاطر کمبود برق توسط اداره برق قطع شده و پیگیر وصل برقش هستند.

البته باید گفت از حق نباید گذشت این سازه یه ایراداتی داره که وجودش مخاطراتی رو میتونه به همراه داشته باشه نزدیکی به جاده ترانزیتی خصوصا اینکه دید از جاده نوبنیاد از رانندگانی که از سمت بانک ملی به سمت نوبنیادحرکت میکنند گرفته میشه و دید از رانندگانی که واردشهرمیشن هم گرفته میشه .

بازم از توجه شما ممنونم .

ببخشید اگه یه خورده آپدیت دیر انجام میشه.

صبر کنید امتحانها تموم شه حتما در خدمت عزیزان خواهیم بود.

موفق باشید .

التماس دعا

م.عموحیدری





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۸۷ ، ۰۶:۲۱
علی عموحیدری

 

بدون شرح

 

سلام و عرض ادب به همه همشهری های عزیز و خوب که این روزا خیلی به ما لطف داشتن. راستش لطف و همراهی شما عزیزان باعث می شه علیرغم در گیری ها و گرفتاری هامون انجام وظیفه کنیم و بازم واستون بنویسیم. ما کوچیک همهتون هستیم.

راستشو بخواین ما که از شخصیت حقیقی و حقوقی و این حرفا سر در نیاوردیم به ما گفتن اینا رو از هم تفکیک کنید و از این حرفا.ما که نفهمیدیم که به کیه!!! کجا کی شخصیت حقیقیه و کجا حقوقی!!! واسه همین بهتر دیدم راجع به اینجور مسائل دیگه ننویسیم تا باعث نگرانی هیچکس نشیم خصوصاً‌ شما همشهری های عزیز. ولی وقتی به سایت زیبای شهرداری سر زدیم که این روزا واقعاَ جذاب شده و هروز  آپ میشه و فعالیت های یک سال اخیر شورای زحمت کش شهرمونو دیدیم دلمون نیومد ساده از کنارش رد بشیم و از عزیزان تشکر نکنیم و اونو به این وب سایت که متعلق به مردم عزیز شهرمونه انتقال ندیم.

 

اینم لینکاصل مطلب 

تو سایت شهرداری تودشک

 

اقدامات مهم شورا در یکسال اخیر(از تاریخ 9/2/86 )

 

1-انتخاب شهردار( به به!!!)

2-تعیین اعضای هیات رئیسه شوراو اعضای کمیسیونهای داخلی

3- تعیین نماینده شورا درکمیسیونهای مرتبط شهرداری

4- تعیین نماینده شورا جهت عضویتدر شورای اسلامی شهرستان اصفهان

5- پیگیری و نظارت بر اموراجرائی سطح شهر بویژه فعالیتهای عمرانی شهرداری شامل بهسازی و آسفالت معابر، جدولگذاری خیابانها و معابر، نصب چراغ های لاک پشتی و ماهواره ای، ترمیم ترانشه ها،درختکاری، لوله گذاری و ایجاد فضای سبز، احداث کانالهای هدایت آبهای سطحیو(خوب نوبت هسته مرکزی شهر هم میشه ان شالله)

6- تصویب خرید سواری پژوGLXو تراکتور فرکوسن258توسط شهرداری

7- پیگیری خرید واحد مسکونی برایشهرداری

8- پیگیریو ثبت نام طرح مسکن مهر (99ساله) برای جوانان و افراد فاقد مسکن( ما که شرایط شو نداشتیم خوش به حال اونا که داشتن.عزیزان اگه لطف کنن این شرایط واگذاری مساکن ۹۹ ساله را یه با دیگه تو سایت شهرداری اعلام کنن خیلی ممنونشون می شیم)

 9- پیگیری و مساعدت در رابطه بااجرای مصوبه احداث دانشگاه پیام نور و استقرار وشروع به فعالیت آن در ساختمان کانونفرهنگی تربیتی شهید رجائی

10- پیگیری مصوبه شهرک صنعتیتودشک و تلاش برای واگذاری زمینهای شهرک و سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و خریداملاک به منظور تأمین آب جهت شهرک

11- پیگیری احداث مخزن انباشت آبشرب و تعویض بخشی از لوله های فرسوده شبکه آب شهر

12- پیگیری تخصیص آمبولانس ازطریق وزارت بهداشت جهت تجهیز مرکز بهداشتی درمانی تودشک

13- پیگیری تحویل خودرو بهکلانتری تودشک و ارتقا پاسگاه به کلانتری

14- پیگیری خرید یک دستگاهاتوبوس جهت حمل و نقل دانش آموزان محلات مختلف شهر(خوب مشکل حمل ونقل تودشک هم کم مشکلی نبودشا ولی خوشبختانه حل شد )

 15- پیگیری مصوبات سفر استانیرئیس جمهور و هیات محترم دولت و همچنین سفر استاندار محترم به شهر تودشک(فکر کنم همه این بندای بالا مصوبات هیات محترم دولت و استاندار عزیزه که به دست توانای عزیزان شورا پیگیری شده)

16- پیگیری تکمیلسالن ورزشی شهر(البته کاش منظور از پیگیری را توضیح می دادن که خدای ناکرده سوء تفاهمی پیش نیاد)

17- پیگیری نو سازی و محوطه سازی مدارس از طریق مراجعه به دفتر رئیس سازمان توسعه نوسازی و تجهیز مدارس کشور

18- پیگیری افتتاح سیستم سیبا دربانک ملی تودشک

19- پیگیری تداوم صدور اسناد مالکیت برای منازل و واحدهای تجاری محلات مختلف شهر

 20- پیگیری مرمت وبازسازی آب انبار تودشک و بناهای تاریخی سطح شهر

21- نظارت مستقیم بر توزیع سیمان وآرد(آرد و سیمان هم که این روزا از معضلات اصلی شهره که بدستان توانمند عزیزان شورای شهر مشکلش حل شد)

22- برگزاریجلسات ساماندهی فعالیت تعاونی بعثت تودشک، آژانس های مسافربری و ترمینال شهیدبهشتی(این یکی رو راست می گن من یکی خودم بیش از 20 متذکر مشکل ترمینال مسافر بری شهید بهشتی شدم که الحمدلله به کل مشکل بر طرف شد قبلشم عزیزان نمی دونستن این در حیطه وظایف کیه -شهرداری، شورا یا بخشداری- و الا خیلی زودتر این مشکل رفع می شد.)

23- پیگیری ودرخواست انجام تغییر کاربری و تقسیم و واگذاری اراضی متعلق به کشاورزان و مالکینتودشک

24- پیگیریمشکلات کمبود آب شرب در فصول گرم سال و بالا بودنECآب

25- پیگیری تعویض دفاتر بیمهخدمات درمانی درسطح شهر(اینم گر چه به چشم نمیادولی یه نعمت بزرگیه)

26- برگزاری همایش بزرگ دانشجوئیجهت تجلیل از دانشجویان سطح شهر و پرداخت بخشی از هزینه های آن(دست عزیزان درد نکنه)

27- برپائی نمایشگاه میراثفرهنگی با عنوان تودشک قدیم در نوروز 1387

28- لغو پرداخت خودیاری گازشهروندان(خداییش این خودیاری گازم همه جا پرداخت میکنن الا تودشک که اینا مدیون پیگیری عزیزان شورای شهریم همه)

29- کمکبه برپائی همایش بسیجیان در سطح شهر

30- تصویب صورحسابهای مالیشهرداری، نرخ عوارض و خدمات و بودجه سال 1387 شهرداری به مبلغ 3200000000 ریال

31- همکاری باانجمن کتابخانه عمومی بخش و شهر تودشک و کانون بانوان شهر و پیگیری استخدام نیرو درکتابخانه.

 

 

شرمنده!!

قرار بود بدون شرح باشه ولی خوب این مختصر شرح در قبال فعالیت اعضای محترم شورای شهر خیلی ناچیز بود.

من از طرف خودم و همه همشهری های عزیز از فعالیت های عزیزان تشکر می کنم و امیدوارم توفیق انجام خدمت بیشتر و بهتر به مردم خوب شهرمونو هرگز از دست ندن.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۸۷ ، ۰۸:۳۸
علی عموحیدری

سلام

امیدوارم حال همه دوستان و همراهان عزیزمون خوب باشه

با کسب اجازه از عزیزان زحمت کش و پرسنل فهیم شهرداری تودشک و شورای شهر قشنگمون امروز اومدم یه مطلبی رو در مورد یکی از فرایند های انجام شده بعد از ورود شهرداری به شهر تودشک بنویسم.

آها اول تا یادم نرفته یه تشکر

یه تشکر از همه عزیزانی که نسبت به شهر خودشون اهمیت قائل میشن و خصوصا همیشه تودشکی عزیز که واقعا با نظرات و پیشنهادات و همراهیشون دلگرمی رو به کانون خدمت گذاران به این خاک در وبسایت شهر تودشک هدیه میکنن.

 

عواملی این روزها باعث شد که من این پست به ذهنم برسه و بنویسم . جالبه حتما بخونینش !

 

شهرک صنعتی تودشک

 

یادم میاد چند سال پیش بین یه سری از صاحب نظران در مورد مسائل تودشک عدم تفاهمی در مورد محل قرار گیری و پی ریزی شهرک صنعتی تودشک بوجود اومده بود چقدر دلیل و منطق ها اون روز برای قرار دادن محل شهرک دقیق بودند. دو محل در نظر گرفته شده بود نمی دونم یادتونه یا نه یکی زمین های بیابانی بین محله نوبنیاد تودشک و روستای مشکنان بود و یکی هم زمین های بین محله تودشکچویه و روستای قشنگ جندابه منطق پایین آبادی ها برای قرار گیری در مکان بین نوبنیاد و مشکنان در کنار جاده بودن و وجود شرایط مساعد برای ارتباط بین شهری بود و منطق بالا شهریا برای قرار گرفتن بین جندابه و تودشکچویه این بود که بابا بین نوبنیاد و مشکنان اگه کارخونه باشه باد غربی شرقیه تمام دودش میره تو چشم مردم پس بهتره بالا تر مکانهای مسکونی قرار بگیره این شهرک بعدشم اون پایین کافیه یه چاه عمیق کنده بشه تمام آب منطقه اونجا جمع میشه پس بهتره بالاتر از شهر قرار بگیره جچت اگه این بالاباشه زمین خدا هم تا دلت بخواد فراوونه ولی اگه بری اون پایین این شهرک بعد از یه مدت کمی !!!!!! اینقدر رشد میکنه که زمین ها اشباع میشن و احتمالا شهرک تودشک با کوهپایه به هم میرسند .!!!!!!!!!!

 

خب بماند بعد از یه عالمه کش مکش بلاخره کفه بالا شهریا چرب تر به نظر اومد و این شهرک مادر مرده بین جندابه و محله تودشکچویه به تصویب رسید. خب دیگه تصویب شده بود دیگه عزیزان خسته شده بودن اینهمه کش مکش کرده بودن گفتن حالا بریم یه استراحتی چیزی ، یه دوساعت بخوابیم !

 

این دوساعت همانو نشون به اون نشون که هنوز که هنوزه فقط دو تا کارخونه تو این شهرک ساخته شده که هردوشونم با بودجه جیب صاحبانشون و به صورت کاملا شخصی ساخته شدند خدا رحمت کنه امواتشونو .

 

یادم میاد که شهردار قبلی شهرمون آقای عبادی یه شب خیلی مردم تودشکو خوشحال کردن اونطور که هنوز گل لبخند از گوشه لبانشون جدا نشده ، ایشون صحبت از احداث کارخانه ای میزدند که به ظاهر قرار بود کارخانه تولید پارچه جین باشه و کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه با اشتغال زایی بیش از 200 نفر از جوونهای تودشکی !! به به !

البته خوب میسازنش ولی کی نمی دونم احتمالا به عمر ما نمی گیره ! یادم بندازین یه مطلبم راجع به چیزای دیگه ای که به عمر ما نمی گیره بنویسم مثل زمین چند منظوره ورزشی،‌ سالن فوتسال ، ساختمان شکیل و مستقل پیام نور شهر تودشک و ....

 

البته خوب بازم من پیگیر شدم در مورد این کارخونه پارچه جین زبان گویای شهرداری تودشک آقای حسینی که واقعا یه شهرداریه تودشکه و یه آقای حسینی فرمودند:

اون کارخونه که به تصویب نرسید!!!!!!!!

من شرمندم ! " خودمو میگما ".

نکته دیگه ای که باعث این پست بود نظر خصوصی بود که یکی از دوستان برای بنده در وبسایت درج فرموده بودند که عینا انتقالش میدم به صفحه اول وبسایت بخونینش:

 

 راستی مطالب وبلاگت خیلی عالیه . بدون تعارف می گم. خصوصا در مورد بیرق ابوالفضل العباس که همون روز که خبرش اومد من مرتب به وبت می اومدم و منتظر خبر و عکس بودم. راستی یک موضوع هست که می خوام اگه ممکنه در این مورد از شهردار و مسئولین بپرسی و به صورت یک گزارش یا تحقیق در وبلاگ خودت قرار بدی . موضوع در مورد وضعیت کار در شهر تودشکه خصوصا شهرک صنعتی تودشک که به نظر من فقط اسمش شهرک صنعتیه و کاری نیست اگر هم هست چند روزی بیشتر عمر نکرده. شنیدم یک نفر می خواسته برای زدن قطعات ریخته گری خودرو زمین بگیره ولی اون را به شهرک صنعتی هرند راهنمایی کرده اند. بابا این همه زمین هست چرا باید هنوز هم دستهایی در کار باشه که نگذارند موقعیت اقتصادی تودشک پیشرفت بکنه. تازه می گن طرح گسترش شهرک صنعتی کوهپایه اومده ولی در شهرک صنعتی تودشک زمین ندارند. باید پیگیری بشه و اگر هم زمین نیست زمین های موجود تبدیل به موقعیت برتر بشه. این به نوعی وظیفه من و شماست ( البه در حیطه وبلاگ و نشریه) . منتظرم ببینم چیکار می کنی.

 

و اما نکته مهم تر اینکه :

پست درج شده در وبسایت شهرداری تودشک در تاریخ 10/3/87 " میخوام بگم جدیده یعنی "

 در تاریخ۹/۳/۱۳۸۷جناب آقای مهندس واعظ ریاست محترم شرکت شهرکهای صنعتی کشور به اتفاق جناب دکتر کامران نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین استان- بخش وشهر از محل احداث شهرک صنعتی تودشک که در سال۸۵به تصویب هیات محترم وزیران رسیده بازدید بعمل آوردند در این راستا آقای قائدی ریاست شرکت شهرکهای صنعتی استان توضیحاتی را پیرامون اقدامات انجام شده در این خصوص بیان نموده و عنوان نمودند مراحل نقشه برداری و آماده سازی شهرک طی شده و به زودی عملیات اجرائی آن توسط پیمانکار آغاز خواهد شد و انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد واگذاری زمین در شهرک به سرمایه گزاران خواهیم بود. فاز اول این شهرک در قطعه زمینی به مساحت 163 هکتار بوده که قابل توسعه تا 330 هکتار می باشد.در حال حاضر 2 واحد صنعتی (تولید فرش ماشینی و بازیافت کاغذ و مقوا سازی ) فعال می باشد.

به نقل از سایت گرانقیمیت " میگم گران قیمت چون ما آخرش نفهمیدیم چند کیلو طلا تو برنامه نویسی این وبسایت به کار رفته که میلیونی بابتش پول پرداخت شده " ، کاملا حرفه ای ،‌ به روز و زیبای شهرداری تودشک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

این نکته خیلی نکتستا همینطوری نگذرید ازش جدی میگم هر جملش یه نکتست :

یه دو سه تاشو میگم ببینین اگه درست نیست بگین نیست.

 

1- اولا ممنونم از آقای مهندس واعظ ریاست محترم شهرکهای صنعتی که قدم رنجه کردن و به شهر خودشون تودشک تشریف آوردند .

2- ثانیا یه تشکر جدی از آقای دکتر کامران که واقعا به مردم شهر تودشک اهمیت میدند و شاید بشه گفت زبان گویای مردم شهر تودشک در مجلس شورای اسلامی ایشون اند.

3-    خدا بیامرزدش حافظ رو میفرمود :

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی --- که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی ؟!!

 

نمی دونم کارخونه ای که تاسیسش مربوط به 7 یا 8 سال پیشه مال شهرکه تصویب 1385 ه، یا نه شهرک 1385، ماله کارخونه تاسیس 7 یا 8 سال پیشه . ! البته خوب اصل اینه که کارخونه باشه شهرک باشه یا نباشه مهم نیست !

4- و چقدر زیباست که اینهمه فعالیت در طی این دوسال تصویب رو ما به آقایون و هیئت همراه نشون دادیم "خداییش خوب بود این دو تا کارخونه بودن وگرنه ..."

5- ان شاء الله در آینده ای نزدیک شاهد واگزاری زمین در شهرک به سرمایه گزاران خواهیم بود " البته فکر کنم این زمینها قراره به صورت یه تسهیلات و به صورت مجانی در اختیار قرار بگیره "

6- فاز اول این شهرک در قطعه زمینی به مساحت 163 هکتار بوده که قابل توسعه تا 330 هکتار می باشد.این یکیشو خداییش راستشونه تا چشم کار میکنه بیابونه ولی آدمیزاده دیگه آفتاب فردا رم که هنوز کسی ندیده یه موقع دیدی این زمینام همچی بگی نگی البته یه کما، کشیدن بالا

7- و آخرین نکته اینکه بزنم به تخته اینقدر شهرداریمون از این شهرک و افراد شاغل در اون و این کارخونه ها و کارخونه دارا حمایت می کنه که هنوز بعد از یک سال واندی متوجه نشدن که کارخونه ای که قبلا کارخونه بازیافت کاغذ بود ،‌تغییر کاربری داده و الان تبدیل شده به کارخونه تولید خوراک مرغ !! ( دون برای مرغ : ائم از پیش دان ، میان دان ،‌ پس دان ) !!!!!!!!!!! جالبه نه ؟

 

اینم بگم که این کارخونه به خاطر حمایت و تلاش آقای مهندس قاسمی که متخصص و کارشناس تغذیه دام و طیورند، یکی از بهترین و مهم ترین کارخونه ها در رسته خودش در استان به حساب میاد .

بقیه نکات رو هم عزیزان خودتون زحمت بکشین و استباتشونو میسپارم به خودتون.

 

در پایان منم از آقای محمد خواجه که واقعا از پرسنل عزیز شهرداری هستند و همین چند روز پیش به عنوان پیشکسوت شهرداری تودشک در همایش پیشکسوتان شهرداری های استان اصفهان ازشون تقدیربه عمل اومد . تشکر میکنم.

 

 

ـــــــــــــــــــ

شادی نپذیرد دل  یک لحظه جدا از تو

ای راحت جان بنشین جان و دل ما از تو

 

                 چون مرغک خاموشم در کنج فراموشی

هرگز نتوانم زد یک نغمه جدا از تو

        موفق باشید

التماس دعا

م.عموحیدری


دسته بندی :


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۸۷ ، ۱۲:۳۰
علی عموحیدری

سلام

امیدوارم حال همه دوستان و همشهریان عزیز خوب باشه

با توجه به نظر دوست عزیزی که زحمت کشیده و به وبسایت خودشون سر زده وبیان عقیده فرموده بودند بنده پیگیر شده و به همراه دوستان برای مشاهده فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به محل کارگاه ستاد در شهر اصفهان مراجعه کردیم .

نمای خارجی کارگاه

واقعا جای همگی دوستان خالی بود صفا و یکرنگی پرسنل برای خدمت و سادگی و بی آلایشی مسئولین رو در این محل میشد به وضوح و به واقع مشاهده کرد. خوش به سعادتشون!

 

 

این روزها به مناسبت دهه فاطمه محل کارگاه تبدیل شده بود به محلی برای ابراز ارادت به ائمه اطهار (س) البته به مدت دهه فاطمیه ، " آیا تعطیلی کار برای انجام مراسم برای شناخت ائمه در دهه شهادت مادرشون حضرت فاطمه زهرا (س) پرداختن به اصل نیست ؟! "

یه فضای خیلی روحانی و آرامش بخش ،

قسمت خواهران و برادران توسط یک محفظه شیشه ای با نور کمرنگ سبز از هم جدا شده بود ، داخل محفظه درب نیمه کار شده ساخته دست عزیزان هنرمند اصفهانی برای قرار دادن در محل درب باب القبله حرم مطهر سید الشهداء (ع) قرار داده شده بود.

 

 

بیرق زیبای حضرت امام حسین (ع) هم در بالای جایگاه آرامش بخش دیدگان مشتاقان زیارت حضرت بود .

 

 

کجا میشه همچین آرامشی رو حس کرد؟! و دلیل این احساس رو با چه منطق عقلانی میشه بیان کرد ؟!

 

خب بریم سراغ موضوعی که باعث شد مزاحم اوقات عزیزان بشم . شاید خیلی ها از خودشون پرسیده باشند نظر دوستمون و قضیه این نامه چی بوده ؟

در پست قبلی بنده در مورد خبری که مربوط میشد به حضور مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در شهر تودشک و همراه آوردن پرچم متبرک حضرت ابوالفضل العباس (ع) مطالبی رو به عرض رسونده بودم . دوستی در این مورد نظری داده بودند که ترجیح دادم به جای بیان مستقیمش در صفحه اصلی وبسایت اون رو به تالار گفتمان وبسایت  "بخش آزاد" انتقال بدم تا عزیزان بازدید کننده بتونن به راحتی و بدون هیچ محدودیتی در این مورد به بیان نظر و عقیده بپردازند.

پس شما میتونین نظر دوستمون رو به همراه اظهار نظر بنده درتالار گفتمان وبسایت"بخش آزاد"خودتون مشاهده کنید . خواهش میکنم نظراتتون رو حتما برای ما در تالار یادداشت کنید یا در بخش نظر سنجی همین پست قرار بدین.

نظر جالبی بود حتما بخونینش و حتما نظر بدین .

ورود بهتالار گفتمان وبسایت

 

                                                                      موفق باشید

                                                                       التماس دعا

                                                                      م.عموحیدری

 


دسته بندی :


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۸۷ ، ۲۳:۲۶
علی عموحیدری