تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

ستاد باز سازی عتبات عالیات استان اصفهان

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۷، ۱۱:۲۶ ب.ظ

سلام

امیدوارم حال همه دوستان و همشهریان عزیز خوب باشه

با توجه به نظر دوست عزیزی که زحمت کشیده و به وبسایت خودشون سر زده وبیان عقیده فرموده بودند بنده پیگیر شده و به همراه دوستان برای مشاهده فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به محل کارگاه ستاد در شهر اصفهان مراجعه کردیم .

نمای خارجی کارگاه

واقعا جای همگی دوستان خالی بود صفا و یکرنگی پرسنل برای خدمت و سادگی و بی آلایشی مسئولین رو در این محل میشد به وضوح و به واقع مشاهده کرد. خوش به سعادتشون!

 

 

این روزها به مناسبت دهه فاطمه محل کارگاه تبدیل شده بود به محلی برای ابراز ارادت به ائمه اطهار (س) البته به مدت دهه فاطمیه ، " آیا تعطیلی کار برای انجام مراسم برای شناخت ائمه در دهه شهادت مادرشون حضرت فاطمه زهرا (س) پرداختن به اصل نیست ؟! "

یه فضای خیلی روحانی و آرامش بخش ،

قسمت خواهران و برادران توسط یک محفظه شیشه ای با نور کمرنگ سبز از هم جدا شده بود ، داخل محفظه درب نیمه کار شده ساخته دست عزیزان هنرمند اصفهانی برای قرار دادن در محل درب باب القبله حرم مطهر سید الشهداء (ع) قرار داده شده بود.

 

 

بیرق زیبای حضرت امام حسین (ع) هم در بالای جایگاه آرامش بخش دیدگان مشتاقان زیارت حضرت بود .

 

 

کجا میشه همچین آرامشی رو حس کرد؟! و دلیل این احساس رو با چه منطق عقلانی میشه بیان کرد ؟!

 

خب بریم سراغ موضوعی که باعث شد مزاحم اوقات عزیزان بشم . شاید خیلی ها از خودشون پرسیده باشند نظر دوستمون و قضیه این نامه چی بوده ؟

در پست قبلی بنده در مورد خبری که مربوط میشد به حضور مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در شهر تودشک و همراه آوردن پرچم متبرک حضرت ابوالفضل العباس (ع) مطالبی رو به عرض رسونده بودم . دوستی در این مورد نظری داده بودند که ترجیح دادم به جای بیان مستقیمش در صفحه اصلی وبسایت اون رو به تالار گفتمان وبسایت  "بخش آزاد" انتقال بدم تا عزیزان بازدید کننده بتونن به راحتی و بدون هیچ محدودیتی در این مورد به بیان نظر و عقیده بپردازند.

پس شما میتونین نظر دوستمون رو به همراه اظهار نظر بنده درتالار گفتمان وبسایت"بخش آزاد"خودتون مشاهده کنید . خواهش میکنم نظراتتون رو حتما برای ما در تالار یادداشت کنید یا در بخش نظر سنجی همین پست قرار بدین.

نظر جالبی بود حتما بخونینش و حتما نظر بدین .

ورود بهتالار گفتمان وبسایت

 

                                                                      موفق باشید

                                                                       التماس دعا

                                                                      م.عموحیدری

 


دسته بندی :


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۳/۱۰
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی