تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

پول لازم!

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۸۷، ۱۲:۴۷ ب.ظ

سلام دوستان !

خوشحالم که افتخار اینا پیدا کردم که تو وب سایت شهر تودشک مطلب بنویسم.

مهندس لطف کردن سر ما منت گذاشتن واسمون کاربر تعریف کردن.البته قراره مطلب علمی بنویسم، راجع به شهر سازی و معماری شهر تودشک .راستش یه کم سخته ولی امیدوارم از پسش بر بیام.

 

 یه سؤال؟؟؟

 

پول لازم ! 

اگه گفتین انگیزه این آقا واسه بالا رفتن از دکل 50 متری مخابرات چیه؟؟؟؟

دِ نه خوب! اشتباه میکنین دیگه! کارمند مخابرات نیستش.

خود کشی...!!!؟ نه بابا زبونتا گاز بگیر داداش! اتفاقاً کلی با امید رفتش بالا.

.

.

.

تا حالا اصطلاح پول لازم شنیدین؟؟؟

این خودشه.

آره به جون خودم.

من خودم اونجا بودم. این آقا واسه یه لقمه نون (فقط ده هزار تومن ناقابل) تا اون آخرا بالا رفت .

ولی دمش گرم به خدا. من که از این پایین او بالا را نگاه کردم سرم گیج رفت.

شانسم گفت درمونگاه نزدیک بود حالا اگه دکترم نبودش!؟؟؟

تازه شهرداریا که نگو، وقتی فهمیده از اون بالا شهرمون چه چشم اندازی قشنگی دارها تصمیم گرفته یه باجه بزنه اونجا بلیط بفروشه واسه بازدید شهروندا.بلیطشم ارزونه . هرکی مایله از اون بالا شهرا نگا کنه زود ثبت نام کنه.

 

میگه نه! امتحان کن.

 

اینا را که شوخی گفتم ولی جدی از اون بالا شهرتودشک واقعاً دیدنیه.

میگی نه! امتحان کن.

بر می گردم.

 


دسته بندی : شهر من تودشک


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۱/۱۸
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی