تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

گفتگوی شهردار محترم شهر تودشک با خبر نگار فارس

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۷، ۰۹:۱۰ ب.ظ

مصاحبه خبر نگار فارس با شهردار تودشک

 

شهردار تودشک:

هیچ ساخت و ساز غیرقانونی در شهر تودشک اتفاق نیفتاده است.

 

یوسفی(شهردار تودشک)

 

شهردارتودشکگفت: در شهرتودشکتاکنون هیچ ساخت و ساز خلاف و غیرقانونی اتفاق نیفتاده است و با وجود اینکه در حدود 6 سال از تاسیس این شهر می گذرد اما شهروندان به خوبی با فرهنگ شهرنشینی آشنا هستند.

رسول یوسفی د ر گفت گو با خبرنگار فارس در اصفهان، افزود: خوشبختانه اعتماد و مشارکت بین شهرداری و مردم این شهر بسیار بالا است.

وی تصریح کرد: مردمتودشکبا توجه به اعتماد زیادی که نسبت به شهرداری دارند برای احداث بنا و تمامی ساخت و سازهای خود به شهرداری مراجعه می کنند.

شهردارتودشکجمعیت تودشکرا 4200 نفر برشمرد و بیان داشت: بودجه عمرانی این شهر در سال جاری 200 میلیون بوده است و متاسفانه سرانه فضای هر شهروند در این شهر بسیار پایین ارزیابی شده که انتظار می رود با تلاش های صورت گرفته سرانه فضای هر شهروند به 6 مترمربع برسد.   

وی با اشاره به یکصدمین سالگرد تاسیس شهرداری ها ادامه داد: به مناسبت صدسالگی شهرداری ها و در دهه مبارک فجر چندین پروژه عمرانی شهرتودشکبه بهره برداری می رسد.

یوسفی افزود: برگزاری همایش دانشجویی با حضور بیش از 350 دانشجو و اساتید دانشگاه در شهرتودشکیکی از برنامه های ویژه این بزرگداشت بوده که به مرحله اجرا رسیده است.

 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۱/۲۰
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی