تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

غیره و تالار گفتمان

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ
سلام

امیدوارم حال همه دوستان و همشهریان عزیز خوب باشه 

اول از همه بزارین یه یادی بکنیم از نجات دهنده همه انسانهای جهان آقا حجه ابن الحسن (عج) ان شاء الله که هر چه زودتر خداوند ظهورشون رو نزدیک کنه

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

آمین

مزاحم شدم به چند نکته اشاره کنم و اینکه در ابتدا از اینکه عزیزان ما رو مورد محبت خودشون قرار میدن تشکر کنم . واقعا از اینهمه لطف ممنونم.

و در ادامه از عزیزان و همیاران گلم که زحمت همکاری در به روز کردن این وبسایت رو با پست های قشنگشون تقبل کردند تشکر میکنم . در بخش نظرات یه سری نظر رو مشاهده کردم که خیلی جالب بودن یکی از عزیزان توی پیام نگار فرموده بودن این فلکه وسیله ای برای خود کشیه! خدا نکنه سر شما سلامت عزیز این حرفا چیه . یه عزیز دیگه ای باز توی پیام نگار فرموده بودند که نمی دونم اون کسی که این فلکه رو طراحی کرده چقدر آی کیو داشته! والا منم نمی دونم اینجوریش آدم باهوشیه خیلی هم باحاله البته اگه اونی که من فکر میکنم باشه ها! آها یه چیز جالب تر یه عزیز دیگه ای نوشته بودند که به جای پارک بهشت باید اسم پارک اموات رو برای این پارک انتخاب کرد ! کاملا فرمایش ایشون متینه دقیقا همینه البته خب اینم حرفیه باید مطرح بشه شایدم شهرداری محترم زحمت این کارو لا اقل بکشنو اسمشو عوض کنن!

دوست داشتم پیشنهاد آقای جلالی شورای شهر تودشک رو هم که به صورت یه نامه واسه من مطرح کرده بودن رو تو این پست مطرح کنم و نظر شما عزیزان رو هم بپرسم ایرادی نداره که ؟


دوست دارم نظر عزیزان همشهری رو در این مورد بدونم و اینکه از همگی میخوام در این مورد از شما نظر خواهی کنم و در خواست کمک!

راستی از عزیزی هم که اسم شاعر شعر رو گفته بودن ممنونم درسته منم تحقیق کردم شاعر شعر کلباس آقای سعید قاسمی فرزند حسین ( نوه کلعباس و بابا قدمعلی ) هستند .

کم و بیش شنیدم که در مورد این وبسایت گفته میشه فقط در مورد محله تودشک نوشته میشه و اصلا در مورد محله های دیگه شهر تودشک حرفی به میون نمی آد .

درسته حرف کاملا متینه ولی باور کنید نه من و نه همکاران فعلی وبسایت فرصت انجام تحقیق در مورد محله های دیگه رو نداریم . من شرمندم و ازهمه عزیزان که ساکن در محله های دیگه شهر از جمله تودشکچویه و صادق آباد و رجان هستند خواهش میکنم اگه از این وبسایت دیدن میکنن و علاقه به ارائه مطلبی در مورد محله خودشون در وبسایت شهر خودشون هستند حتما یا درتالار گفتمان وبسایت یا در بخش نظر سنجی یا به صورت شخصی نظر بدن تا یه کاربر براشون در نظر گرفته بشه و بتونن در این وبسایت با ما همکاری کنن . یا اینکه مطلبشون به صفحه اول سایت انتقال داده بشه.

تا یادم نرفته بگم ان شاء الله گروه یاهوی شهر تودشکهم که تا الان با اینهمه دعوت نامه ای که من تک تک با دستای خودم برای عزیزان تودشکی ایمیل کردم خیلی ثبت نام شده داشته باشه شش هفت نفر بیشتر نیستند و در مرحله عضو گیری باقی مونده بود ارسال ایمیل به عزیزان عضو رو شروع خواهد کرد.

هر کسی که دوست داره میتونه با کلیک روی لینک داده شده توی پیوندهای وبلاگ یا لینک بالا در این گروه ثبت نام انجام بده .

یه چیزی دیگه هم هست که بگم اونم یه ذره آموزش برایتالار گفتمان وبسایت شهر تودشکه .

خب اینتالار گفتمان طوری طراحی شده که شما عزیزان به راحتی میتونین هر نظر یا هر مطلبی رو که دوست داشته باشین حتی بدون ثبت نام در انجمن مربوطه درج کنید.

البته برای عضویت در این تالار میتونین روی کلید عضویت عضویت در تالار گفتماندر گوشه بالا سمت چپ تالار و پر کردن فرم مربوطه و در نظر گرفتن یه نام کاربری که قبلا برای کسی ثبت نشده باشه در این تالار عضو بشین. توی این فرم که بعد از توافق نامه تالار ظاهر میشه هشت قسمت وجود داره که باید توسط شما تکمیل بشه .

اول نام کاربری که با انتخاب خودتون انتخاب میکنین

دوم آدرس ایمیل که به بازم به صورت اختیاری یه ایمیل رو وارد کنید.

سوم تایید ادرس ایمیل که در این قسمت ایمیل وارد شده در قسمت دوم رو بی زحمت دوباره توی این لاین بنویسین.

بخش چهارم مربوط میشه به یه کلمه عبور که بعدا شما میتونین با این کلمه عبور و نام کاربری وارد تالار بشین این بخش و بخش پنجم رو با هر کلمه عبوری که دوست دارین تکمیل کنید.

در بخش ششم زبان مورد نظر خودتون برای تالار رو و در ادامه در بخش هفتم منطقه زمانی خودتون که در ایران iran standard time[+3:30] رو انتخاب کنید.

و در آخرین بخش هم که کلمه تاییدیه ای رو که به شما نشون داده شده با در نظر گرفتن حروف کوچیک و برزگ داخل تصویر عینا تایپ کنید و کلید ارسال رو بزنید تا اطلاعات کاربری شما در تالار به ایمیل شما ثبت بشه و عضویت شما تکمیل بشه.

تصویر فرم عضویت 

 خب حالا بعد از این میتونین با نام کاربری و کلمه عبور خودتون وارد تالار گفتمان بشین و مطالب دلخواهتون رو درج کنید . برای ورود به بخش کاربری خودتون روی کلیدورود ورود به تالار گفتمانهمون بالا سمت چپ به صفحه ورود داخل بشید و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور با وارد پنل کاربری خودتون بشید.

البته من یه چیزایی رو دارم جا میزارم مثلا کلید ها و تنظیمات اضافی که وجود داشت در این دو قسمت ثبت نام و ورود کاربر یعنی تیک مربوط به حفظ نام کاربری شما برای اینکه همیشه بتونین زمانی که تالار رو باز میکنید بدون اینکه دوباره نام کاربری و کلمه عبور رو وارد کنید با کاربری خودتون مستقیم وارد بشید و کلید نوشته اگر مشکل بینایی دارید اینجا را کلیک کنید در صفحه ثبت نام که اونم به شما کمک میکنه تا اگه نمی تونین کاراکتر های موجود در تصویر داده شده رو بخونین بتونید به راحتی تشخیص داده و در محل مربوطه وارد کنید.

 خب حالا برای درج نوشته ها تون میتونین ابتدا وارد انجمن مورد نظرتون بشین با کلیک روی نام انجمن و بعد از اون در صفحه باز شده با زدن کلید مبحث جدیدارسال مبحث جدیددر اون انجمن مبحث جدیدی رو باز کنید . خب بعد از زدن کلید مبحث جدید یه صفحه برای نوشتن مطلب برای شما باز میشه که مثل تمام محیط های ویرایش متنیه و شما به راحتی میتونین مطلب مورد نظر خودتون رو با تنظیمات مورد نظرتون درج کنید . در مورد مشابه وقتی شما وارد مبحثی که قبلا مطرح شده میشین میتونین با زدن کلید درج پاسخ در مبحث مطرح شده شرکت کنید و نظر خودتون رو بیان کنید.

خب البته یه سری تفاوت هست بین این ادیتور متن با ادیتور های دیگه و اونم اینکه چند تا کلید بیشتر وجود نداره اون ها هم از این قرارن

B : برای پر رنگ کردن یا همون بولد کردن متن برای اعمال این فرمتینگ شما ابتدا باید این کلید رو بزنید و نوشته خودتون رو که میخواین بولد بشه رو بین دو سمبل کودینگ داده شده بنویسین. 

به طور مثال :                    [b]محل درج مطلب مورد نظر برای بولد شدن[/b]

نشانه های ایتالیکI برای کج نوشتن متن و همینطور U  برای زیر خط دار کردن متن و بقیه دستور ها اعم از نقل قول و غیره هم همینطور به شکل بالا اعمال میشن نکته قابل ذکر اینکه برای درج تصویر حتما باید تصویر مورد نظرتون رو در یک فضای وب آپلود کرده و بعدا آدرس اون تصویر رو در بین دو نوشته قرار بدین .

برای ارسال شکلک هم روی شکلک مورد نظر کلیک کنید تا به متن اضافه بشه. بقیه هم که تقریبا معلومن!

در آخر هم برای درج مطلب مورد نظر کلید ارسال رو بزنید.

همین دیگه چی بگم ؟!

خب بقیشو اگه چیزی بود که مشکل داشتین میتونین توی بخش نظرات مطرح کنید .البته در قسمت پرسش و پاسخ که بالا سمت چپ میبینین میتونین جواب خیلی از سوالاتتون رو بگیرین.

چقدر امشب حرف زدم ببخشین دیگه خب آدمیزاده دیگه چیکار کنم باید حرف بزنم دیگه

همیشه موفق باشید نظر هم یادتون نره خداییش این وبسایت به نظرات شما زندس دریغ نکنید.

مواظب خودتون باشید.

کاش اینجا بودی

         کاش در باغچه سبز دلم می ماندی

                                        کاش شعر غم من را

ز افق های غریب نگاهم می خواندی

کاش اینجا بودی

کاش گلهای فراق تو گاهی می پژمرد

                                             کاش گنجشک دلت

                                                             در غم من نمی آزرد

و جدایی می مرد

کاش اینجا بودی

                                            کاش اینجا بودی

                                                                                 التماس دعا

                                                                                م.عموحیدری


دسته بندی :


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۲/۲۷
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی