تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

همیشه تودشکی

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۱۰:۲۴ ق.ظ

سلام دوستان

امروز قصد مطلب نوشتن نداشتم اما اومدم دیدم یکی از دوستان به اسم همیشه تودشکی تو قسمت نظرات یه مطلبی را اشاره کردن که بد ندیدم بزارمش تو سایت تا بقیه هم بخونن و نظرشونا راجع به این موضوع ابراز کنند .

شاید ما هم این وسط بفهمیم تکلیفمون چیه؟

راجع به مسائل اجتماعی بیشتر بنویسیم یا مسائل کالبدی و تاریخی شهر!

از همه دوستانی که به ما سر می زنند خواهش می کنم نظرشونا نسبت به این موضوع دوستانه بنویسن که آیا موافق نظر این همشهری عزیزمون هستن  یا نظر آقای جلالی عضو محترم شورای شهرمون!

 

متن نظر دوست عزیزمونهمیشه تودشکی

بسمه تعالی


با سلام
ضمن احترام به موضوع مطرح شده از طرف آقای جلالی، پیشنهاد ایشان مبنی بر اعمال محدودیت و پرهیز از مطالب طنز و نقد در خصوص مسائل اجتماعی و ساخت و ساز و مبلمان شهری جالب به نظر نمی رسد و به نظر رضایت به تداوم ضعف ها و کاستی هاست. بدیهی است نظارت مردم و تمامی NGOها بر کار مسئولین به نفع خود آنان و گامی جهت انجام کارها بصورت منطقی و توأم با سرعت و دقت خواهد بود و شایسته است متصدیان امر فضای نظارت بیشتر را برای کارهای عمومی گسترش دهند و شاهد ثمرات آن در بلند مدت باشند و این مسلم است که در دنیای ارتباطات طنز و نقد ابزاری برای گفتگوی سالم است و حساسیت و احساس مسئولیت، مسئولین را تقویت می کند. ازطرفی وب سایتی موفق خواهد بود که به موضوعات مختلف بویژه در بخش اجتماعی و مسائل روز مره مردم با جلوه های حرفه ای و جذاب ، با رعایت انصاف و بدور از زیاده گویی بپردازد.
امیدوارم شورای شهر و شهرداری تودشک نیز که همگام با تکنولوژی روز، پورتال شهرداری را ایجاد نموده اند با توجه به اینکه دو سه سالی است تغییری در آن انجام نشده همگام با دیگر شهرداری ها جهت بروز رسانی سایت شهرداری اقدام نمایند. بدیهی است انعکاس پیگیری ها و مصوبات منتخبین مردم در شورای شهر و اقدامات شهرداری در حوزه عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی و شفاف سازی مالی در پورتال شهرداری گام بلندی جهت اطلاع رسانی است که جای آن خالی است.
همیشه تودشکی





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۲/۳۰
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی