تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

یا ابوالفضل

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۲:۱۶ ب.ظ

سلام امیدوارم حال همه دوستان خوب باشه و روزهای سپری شده بهار رو به خوبی و سلامتی پشت سر گذاشته باشین و همینطور شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فاطمیه رو مجددا خدمت همه عزیزان تسلیت عرض میکنم.

دیروز در روز شهادت یگانه دختر پیامبر اکرم اسلام روز بزرگی برای این شهر بود و سعادت بزرگی برای مردم این شهر حاصل شد اونم به واسطه و با کرامت قمربنی هاشم ابوالفضل العباس (ع) .

یا ابوالفضل

بیرق گنبد زیبای حضرت ابوالفضل دیروز توسط خادمین ایشون در ستاد نوسازی و تعمیر عتبات عالیات استان اصفهان به شهر تودشک آورده شد که با استقبال پرشور مردم با فرهنگ و حسینی شهر تودشک قرار گرفت .

بیرق پس از انتقال به ستاد نوسازی شهر تودشک و به احتزاز در آمدن در سردر این ستاد به مسجد جامع شهر تودشک انتقال داده شد و برای همه عاشقان زیارت اون حضرت به نمایش در آمد.

پس از نماز مغرب و عشاء امام جمعه محترم شهز تودشک که تازه دیروز از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) برگشتند به ایراد سخنانی در مورد فعالیت های انجام شده در خاک عراق و بازسازی حرمین ائمه پرداختند .

جناب آقای حیدری مسئول ستاد باز سازی حرمین شریفین هم به بیان تفصیلی فعالیت های خودشون در کارهای انجام شده در طول سالیان شروع فعالیت تا کنون پرداختند.

و از فعالیت های استان اصفهان به عنوان فعال ترین استان در کمک به روند بازسازی یاد کرده و از مردم شهر تودشک هم به خاطر کمک هاشون تشکر به عمل آوردند.

                                                                                   گلبرگهم قشنگه یه سر بزنین

                                                                                          همیشه موفق باشید

                                                                                                  التماس دعا





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۲/۳۱
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی