تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

اللهم عجل لولیک الفرج

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۸۷، ۰۲:۳۱ ب.ظ
اگه میبینی از هر چیزی تو زندگیت خسته شدی

اگه دیدی بعضی وقتا تو زندگیت نیاز داری به اینکه خیلی جدی سرتو بزاری و خجالتو بزاری کنار زار زار گریه کنی

اگه مشکلات زندگی زیاد شده اگه غصه ها قصه هر روز زندگی هاست با دل پاکت رو کن به خدا و بگو

الهم عجل لولیک الفرج

خدایا دل آقامونو ازمون شاد نگهدار و ظهورشون رو هر چه زودتر فراهم کن

وصل یار

بردار از رخ پرده را ای ماه دل آرای من
کز نازنین سیمای تو روشن شود سیمای من

جانم ز هجران سوختی آتش به جان افروختی
سوزد دل از هجر و فراق ای وای من ای وای من

دل می‌گدازد سوی تو جان پر کشد در کوی تو
در دل ستانی شهره‌ای ای یار بی‌همتای من

هر دم شمیمی می‌رسد زان کوی عطراگین تو
تا بزم سرمستان ببر جانا دل شیدای من

من بی‌قرارم بی‌قرار در انتظار وصل یار
چشم انتظارم روز و شب آمال من سودای من

هر کوی و برزن سرکشم گیرم نشان از کوی تو
کن الفتی ای دلربا با این دل تنهای من

خال رخت دل می‌برد جان ناز شستت می‌خرد
با یک کرشمه رخ نما ای مه رخ زیبای من

ماه جهان افروز من بنگر نوا و سوز من
از هجر تو دل می‌تپد ای مونس شبهای من

مشکل گشای دل تویی آن آشنای دل تویی
هجران تو کی سر رسد ای یوسف زهرای من

مهرت سرور جان من ای جان من جانان من
عشق و ولایت در دلم دیدار تو رویای من

گوید حبیبت هر نفس دلداده را فریاد رس
با عاشقان دمساز شو آقای من مولای من

اى تو صاحب زمان! اى تو صاحب زمیـن! دل, جدا ز یاد تو آشیانه اى خـراب وبى صفاست یاد سبز و روح بخـش تـو یاد لطف بـى نهایت خـداست کـوچه باغ سینه ام, اى گل محمدى, به عطر نامت آشناست آنکه در پى تـو نیست, کیست؟ آنکه بـى بهانه تـو زنـده است, در کجاست؟ اى کرامت وجود! باد غربتى که مى وزد به کوچه هاى بى تـو, بـوى مرگ مـى دهـد, ـ بـوى خستگى, فسـردگـى ـ کـوچه ها ...
در انتظار یک نسیـم روح بخـش, یک پیـام آشنـا و دلنـواز, سینه را گشـوده انـــد. کـوچه هـاى مـا همیشه عاشق تـو بـوده انـد.بیا بیا که عاشقانه منتظریم.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۵/۲۲
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی