تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

خدمات شهری

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۸۷، ۰۷:۲۳ ب.ظ
صد هزار سلام و آرزوی سلامتی برای همه عزیزان همشهری و دوستان همراه

به خاطر تاخیر چند روزه در آپدیت وبسایت و تغییر ناگهانی قالب وبسایت و نقصان های بوجود اومده از همه عذر خواهی میکنم . بنده وظیفه خودم رو خدمت رسانی به همه دوستان و عزیزان همشهری میدونم . از خدا موفقیت همه عزیزان رو آرزو می کنم ان شاء الله سعی میکنیم بهتر تلاش کنیم.

دلیل کوتاهی بنده رو به پای کم سعادتی بزارین و خب البته یه خورده دلسرد شدن ! به هر صورت ان شاء الله اگه خدا بخواد و فرصتی بعد از امتحانات پایان ترم تابستون پیش بیاد یه دستی به سر گوش این وبسایت میکشم . ببخشین دیگه 

مهندس کریمی هم که سفت و سخت مشغول کارای تحصیلشه فرامرزم که خب تابستون واسه سپری کردن اوقات فراغت به بهترین نحو رفته اصفهان ، ان شاء الله همه دوستان توی کاراشون موفق باشن

دلیل اومدن دیدن نظرات محبت آمیز و لطف عزیزان به وبسایت تودشک بود ، بله بنده هم اومدم تسلیت بگم فوت ناگهانی مادر محترم جناب آقای امیری رو و بگم این از کوتاهی بندست که اخبار به درستی منعکس نمی شن !‌ چشم سعی میکنم به بدون اسم بردن از تمام ارگانهای خصوصی و دولتی شهر تودشک مسائل روتین شهر رو هم منعکس کنم . فقط شما هم قول بدین بهم کمک کنید ازم بخواین چی باید بنویسم و چطوری که نوشته بشه بهتره همونطوری که مثل همیشه لطف داشتین.

البته بگم که گلبرگ هر روز آپدیت میشه بهش گاهی سری بزنین

 

ماهی همیشه تشنه ام

در زلال لطف بی کران تو

می برد مرا به هر کجا که میل اوست

موج دیدگان مهربان تو

 

زیر بال مرغکان خنده هات

زیر آفتاب داغ بوسه هات

- ای زلال پاک - !

جرعه جرعه جرعه می کشم ترا به کام خویش

تا که پر شود تمام جان من ز جان تو !

 

ای همیشه خوب

ای همیشه آشنا

هر طرف که می کنم نگاه

تا همه کرانه های دور

عطر و خنده و ترانه می کند شنا

در میان بازوان تو

 

ماهی همیشه تشنه ام

از زلال تابناک!

یک نفس اگر مرا به حال خود رها کنی

ماهی تو جان سپرده روی خاک!

 

التماس دعا

م.عموحیدری


دسته بندی : شهر من تودشک


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۵/۳۱
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی