تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

سالن ورزشی امام رضا (ع)

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۸۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ
سلام

امیدوارم حال همه دوستان عزیز تودشکی و غیر تودشکی خوب باشه و ماه پر برکت رمضان رو با سلامتی شروع کرده و از فیوضات این ماه مبارک بهره مند بشین .

چند روزی هست که سالن ورزشی تودشک افتتاح شده خبرگزاری های ریز و درشت هم خبرشو که خب کم خبری نبود منتشر کردن .

این چند مدت همش اینور اونور صحبت راجع به این بود که چطور میشه تو این زمین بازی کرد !!!!!!!

آخه هنوز مسئولیتش به کسی واگذار نشده و فکر کنم اصلا توسط پیمانکار محترم تحویل مسئولین شهر نشده باشه همون روز افتتاحیه هم عنوان شد که پیمانکار محترم آقای حیدری هنوز بیشتر از یک سوم از بودجه مورد نظر رو دریافت نکردن

خب این روزا صحبت زیادبوده راجع به نحوه واگذاری و در اختیار قرار دادن سالن هم بین مسئولین و هم بین جوونا مشخصا شهرداری محترم و شورای شهر عزیز راساْ این مسئولیت رو قبول نمی کنن و حتما نیاز خواهد بود به یه مسئولیت شخصی برای انجام کارها و هزینه ها و برنامه ریزی

همه اینها به کنار اینو میخواستم بگم که امشب بچه ها گفتند بریم فوتبال منم گفتم خب طبق معمول لابد باید بریم کوهپایه دیگه گفتم مگه قرار دادو تمدید کردین گفتن نه میریم سالن خودمون !!!!

راستش تعجب کردم که سالن بازه و میشه بازی کرد از طرفی خیلی هم خوشحال شدم گفتم ساعت چند بریم گفتن هشت و نیم!

ساعت هشت و نیم که شد آماده شدیم واسه رفتن به فوتبال کلی وقتم بود که قرارداد کوهپایه تموم شده بود واسه اینکه خودمون زمین داشتیم دیگه تمدیدش نکرده بودن و فوتبال نرفته بودیم . بین راه واسه رفتن به زمین با خودم فکر میکردم میگفتم یعنی مسئولیت زمین مشخص شده با کیه ؟ اصلا رو چه حسابی اگه مسئولش معلوم نیست درش بازه ؟! یعنی زمین الان کرایه شده که شخصی استفاده میشه ؟ گفتم بزار برم ببینم چه خبره اصلا کسی هست ؟

مسیر سالن رو حتما چندین بار رفتین و دیدین ولی نمی دونم تو شب هم رفتین یا نه یه مقداری تا نرسیده به بریدگی جاده اصلی خب هم چراغ داره هم آسفالته ولی به بعدش تو بیابونه و نه چراغی داره و نه آسفالت شده

تو پرانتز از شهرداری محترم و مسئولین خواهش میکنم حتما به این موضوع رسیدگی کنن چون من دیدم بعد از تموم شدن بازی و اصلا شب ها همه رنج سنی جوون تو این مسیر رفت و آمد میکنن واقعا خطر ناکه خصوصا اینکه بچه های کوچیک بعلاوه جووناییکه با موتور سیکلت این مسیرو طی میکنن خطر خیلی بزرگی رو متحمل میشن چون هیچی تو اون تاریکی پیدا نیست .

خب وارد سالن که شدم چیزی رو دیدم که زیاد هم غیر قابل تصور نبود یه تعداد خیلی زیادی از بچه ها که همه واسه بازی اومده بودن و این تعداد دقیقه به دقیقه زیاد تر هم میشد متاسفانه دوربین همراه نداشتم ولی حول و هوش ساعت ۱۰ که من میخواستم برگردم خونه بیش از نصف محل تماشاچیا پر شده بود ظرفیت نامی این سکو ها فکر کنم ۳۰۰ نفر باشه بازی هم که چهار تیمه و حسابی شلوغ

کل این ماجرا و این پست رو واسه این نوشتم که خدمت عزیزان عرض کنم من خیلی کوچیک تر از اونم که بخوام حرفی بزنم ولی یه انتقاد هست اونم اینکه خواهش میکنم تو استفاده از این سالن هر چه سریعتر اقدام به انتخاب مسئول بشه و تا انتخاب نشدن مسئول حتما طوری برنامه ریزی بشه که علاقه مندای ورزش از تمام محله ها ازش استفاده کنن چون اون طوری که من دیدم این شب ها که درب سالن باز میشه فقط بچه های محله تودشک و نوبنیاد هستن که بازی میکنن البته یک نفر از محله تودشکچویه هم توی بازی بود که خب فرزند شورای شهر بودش . امیدوارم از حرفم برداشت بدی نشه ولی خیلی بهتره که هرچه زود تر واسش برنامه ریزی بشه تا همه بتونن ازش استفاده کنن .

در پایان اینم نگم دور از انصافه که این زمین واقعا کیفیت خوبی داره و از همینجا از همه دست اندرکاران ساخت و تهیش بازم تشکر میکنم.

تو این ماه مبارک سر سفره های افطار و سحر

التماس دعا

 

 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۶/۱۵
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی