تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

انتخاب هیات اجرایی سالن ورزشی تودشک

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰۳:۵۸ ب.ظ

عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت همه همشهری های عزیز. امیدوارم که طاعات  عباداتتون تو این ماه عزیز مورد قبول واقع بشه و ما را هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.

خدمتتون رسیدم که راجع به یه موضوع خیلی مهمی که این روزا بحث داغ همه محله های شهرمون هست بنویسم. فکر کنم حدستون درست باشه. چند روزی هست که از افتتاح سالن ورزشی قشنگ شهرمون می گذره و هر جا که بریم صحبتش بر سر زبونها جاریه. شب هم که می شه همشهری های گلمون از نو نهالها گرفته تا نوجوونها و جوون تر ها و حتی پیرمردها افطار کرده و نکرده راه  می افتن و می رن تا از قافله ورزشی ها جا نمونن و واسه بازی یا تماشای بازی و  خلاصه سهمی داشته باشن تو این شادی و نشاط حاکم. خداییش استقبال و شور نشاط عجیبی حاکمه. من که خودم تا حالا اینهمه جمعیت پر شور یه جا ندیده بودم.

بی انصافیه اگه از دست اندرکاران و مسولین شهر که پیگیر این موضوع بودن و هنوز هم هستن تا این مردم خوب و کم توقع از حداقل امکانات تفریحی و ورزشی بهرمند بشن تشکری نکنیم. دست همشون درد نکنه. از مسولین شورای شهر گرفته تا شهرداری و امام جمعه محترم شهر و همینطور نمایندگان خوب شهرستان بخصوص دکتر کامران که واقعاً همگی واسه ساخت و راه اندازی این محیط ورزشی تلاش های مصرانه ای داشتن. البته هنوز کاستی هایی داره که ان شاالله یواش یواش با ادامه پیگیری های عزیزان رفع می شه.

 

راستی یه گزارش مختصری هم از غافلگیری دیشب مسولین شورای شهر که بدون اطلاع قبلی در محل حضور پیدا کردن و از نزدیک شاهد اشتیاق جوونای خوب شهرمون بودن.

ساعتهای حدود 10 و نیم شب بود و اوج گرمای بازی والیبال بچه ها، که گرمای حضور مسولین شورای شهر توجه همه را به خود جلب کرد. به افتخار حضور عزیزان بازی متوقف شد و همه جمع شدند تا آقای شریفی مسؤل محترم شورا یه چند دقیقه ای صحبت کردن. ایشون ابتدای صحبتشون از حضور پر شور ورزشکارا ابراز خوشحالی کردن. بعد هم اعلام کردن که فرداشب یعنی امشب (دو شنبه 18 شهریور ماه) ساعت 10 شب همه ورزشکارا و علاقه مندا جمع بشن واسه انتخاب هیأت اجرایی سالن که متشکل از 5 نماینده از محله های مختلف شهر( 2نفر از محله تودشک، 2 نفر از محله تودشکچویه و 1 نفر از محله نوبنیاد) با رأی مستقیم ورزشکارا انتخاب بشن تا ادامه فعالیت سالن با نظم بیشتری توأم باشه.

مسابقه دوستانه والیبال تودشک و تودشکچویه

در ادمه هم ادامه بازی والیبال صورت گرفت و حسن ختام برنامه ها هم بازی دوستانه والیبال بین محله تودشک و تودشکچویه که با درخشش آقای حسینی (معاونت محترم شهرداری تودشک) از محله تودشک و همینطور درخشش حسن خلیل از تیم مقابل در یک بازی نفس گیر و پایاپای که حساسیتش به مراتب از بازی فوتبال تیم ملی فوتبال کشورمون با عربستان بیشتر بودبا برتری تیم تودشک به پایان رسید. البته حضور پیشکسوت ورزش تودشک استاد خوبمون آقای ایراهیم تقیان که واقعاً حق بزرگی به گردن همه ورزشکارای شهرمون دارن و زحمت زیادی واسه ورزش شهرمون کشیدن در تیم تودشک از جمله نکات قابل ذکر این بازی بود.

 

 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۶/۱۸
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی