تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

دیگه سالن رسماً افتتاح شد.

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۷، ۱۰:۴۳ ب.ظ

بازم عرض سلام و ادب دارم خدمت همه همشهری های خوب و بازم با خبرهایی از سالن ورزشی تودشک، اما این بار با خبر های داغ تر در خدمت همه عزیزان هستیم.

خدمتتون عرض کردم که حضور غافلگیر کننده اعضای شورای شهر در سالن ورزشی امام رضای شهر تودشک توام با خبر برپایی انتخابات هیات مدیره سالن بود که این انتخابات شب گذشته با حضور مردم ورزش دوست تمامی محله های شهرمون و همینطور حضور پیشکسوتای ورزشی، ورزشی ها و مسئولین شورای شهر انجام شد.

حضور پر شور ورزشکارا و ورزش دوستا از همه رده های سنی، علاقه بسیار بالای مردم شهرمون به ورزش و ورزشکارا رو نشون می داد. این روزا شور هیجان نه تنها ورزشی های شهرمون را فرا گرفته بلکه بحث داغ همه محافل شهررا به خودش اختصاص داده. امیدوارم این شور و هیجان توام با نشاط همواره بر محیط شهرمون حاکم باشه و مردم کم توقع شهرمون که به واقع قدر زحمات مسولین رو می دونن به طور شایسته ای از امکانات مکفی برخوردار بشن.

 حضور پر شور مردم در مراسم انتخابات

جای عزیزانی که دیشب در مراسم انتخاب هیات اجرایی سالن ورزشی حضور نداشتن خالی بود. مراسم با شور حال خودش داشت پیش می رفت که آقای ابراهیم تقیان از پیشکسوتای بزرگ ورزش شهرمون و به قولی مربی همه نوجونا و جونای شهرمون،در پی یک قافلگیری به ایردا یه سخنرانی کمابیش انتقادی پرداختن.

 ایشون ضمن تشکر از دست اندارکارای راه اندازی سالن، از عدم توجه یه پیشکسوتای ورزش شهرمون و انتخاب اعضای هیات مدیره سالن توسط شورای شهر بدون در نظر گرفتن آرای مردم، به طور غیر مستقیم گلایه کردن. ایشون اظهار داشتن که سالن متعلق به همه گروه هاست و در این تردیدی نیست اما احترام به ورزشکاران و ورزش دوستان و بخصوص پیشکسوتای ورزش امریست اجتناب ناپذیر. همچنین ضمن تاکید بر قداست زمین ورزش، اظهار داشتن که امشب هرکس انتخاب بشه از متن خود شماست و همونطور که بخشدار نمی تونه شورا را انتخاب کنه شورا هم نمی تونه نقشی در انتخاب این هیات داشته باشه.

آقای ابراهیم تقیان (پیشکسوت ورزش شهر تودشک)

ایشون همچنین خطاب به انتخاب شوندگان اظهار داشتند که قبل از کاندیدا شدن خودشون را محک بزنن و ببینن می تونن از پس این امر خطیر بر بیان یا نه. و خطاب به انتخاب کنندگان نیز به دو معیار جهت انتخاب اشاره داشتن؛ یکی الگوی اخلاق و رفتار بودن و دیگری توانایی واسه این امر. به قول ایشون کار را باید به دست کاردان داد.

 خداییش پر بیراه هم نگفتن.

 

آقای تقیان عزیز احترام شما پیشکسوتا به عنوان بزرگتر ما و معلم همه ما واجبه. دست شما را می بوسیم و شما را الگوی اخلاقی و ورزشی خودمون قرار می دیم.

 

اما در پاسخ درد دلهای آقای تقیان عزیز جناب آقای محمدی نایب ریس شورای شهر، ضمن تشکر از همه دست اندرکارای احداث سالن بخصوص همدلی همه مسولین، خصوصاً آقای حیدری پیمانکار محترم و آقای حسینی معاونت محترم شهرداری انتخاب اعضای هیات مدیره سالن بدون هماهنگی با پیشکسوتان و ورزشی های شهر را صرفاً تعجیل در امر راه اندازی سالن دونستن و اینم گفتن که ایشون به شخصه نظرشون روی برگزاری انتخابات بوده ولی نفرات انتخاب شده هم از هر نظر قابل تایید و احترام هستند.

 آقای محمدی (معاونت شورای شهر)

آقای محمدی عزیز ما هم همونطور که آقای تقیان فرمودند هیچ شکی در سلامت و توانایی عزیزان انتخاب شده نداریم اما مشورت با پیشکسوتان و بزرگان ورزش کوچکترین کاریه واسه قدر دانی از زحمات چندین و چندساله این عزیزان. با همه اینها در این هم شکی نیست که هیچ قصد و غرضی در این قضیه نبوده و نیت شما واسه راه اندازی هرچه سریعتر سالن را هم ارج می ذاریم. مهم اینه که این سالن راه اندازی شد با تلاش و پیگیریهای مصرانه شما عزیزان. دست تک تک شما درد نکنه.

 

اما ماجرا اینجا تازه شروع شد. محله تودشک و نوبنیاد با ائتلافی که داشتند توافق کردند که بدون برگزاری انتخابات کتبی به صورت توافقی سه نفر را انتخاب کنن اما این سه نفر کی می تونه باشه. گزینه اول و بلا منازع این کار آقای علی حیدری که جا داره از تلاشهای زیاد ایشون و پدر بزرگوارشون به عنوان کوچکترین عضو خانواده ورزش شهر تشکر کنم؛ بودن.

گزینه دوم و سوم پس از شور همه عزیزان قرار بود آقای ابراهیم تقیان و آقای عبدالله تقیان باشن اما علیرغم اصرار ورزشکاران این دو عزیز نپذیرفتن تا بحث بر سر دو گزینه دیگه هنوز داغ باشه. آقای محمود جعفری هم به عنوان گزینه ای که از قبل هم پیش بینی همه این بود که به عنوان یکی از کاندیداهای شاخص، حضور داشته باشن؛ اما با غافلگیر کردن همه ایشون در جلسه حضور نداشتن. عدم حضور ایشون و همینطور نپذیرفتن آقای تقیان باعث شد که همه نگاهها و تماس ها به سمت ایشون باشه و بالاخره با اصرار عزیزان ایشون در محل حضور پیدا کردن و کاندیدای دوم مشخص شد.

 کاندیدای سوم هم که خوب گزینه ای بود که چندان هم غیر قابل پیش بینی نبود. آقای حسینی معاونت محترم شهرداری که انصافاً تو تمام زمینه ها و فعالیت های شهر حضور موثری دارن و از ورزشی های پر و پا قرص و شاید با اجازه از ایشون دیگه بشه لقب پیشکسوت را هم یواش یواش به ایشون داد گزینه ای بودن که همه به اتفاق با ایشون موافق بودن حتی بر و بچه های خوب محله تودشکچویه. از ایشون هم بابات همه زحماتی که واسه شهر می کشن تشکر می کنیم.

از چپ به راست (آقایان حیدری، جعفری، حسینی و هدایت از منخبان مردم و آقای جلالی هم که معرف حضور هستن)

 به این ترتیب این سه عزیز به عنوان نمایندگان محله تودشک و نوبنیاد به اتفاق آرا و به صورت توافقی و بدون برگزاری انتخابات، انتخاب شدند.

در این بین نکته خیلی ظریف و زیبایی که توجه همه را به خودش جلب کرد حضور دو تا پیشکسوت بزرگ ورزش شهرمون جناب آقای محمود جعفری و آقای ابراهیم تقیان بودکه حضور این دو عزیز در کنار هم شور و حرارت و هیجان شدیدی به سالن داد.

 آقای جعفری و آقای تقیان ( به این می گن ورزش و دوستی)

اما در اونطرف سالن رقابت داغ تر بود و انتخاب اعضا به صورت رای گیری کتبی بود که عزیزان پس از یه رقابت داغ، جناب آقای محمدی معاونت محترم شورای شهر و آقای هدایت از ورزشی های محله تودشکچویه را واسه این امر خطیر انتخاب کردن.

نکنه خیلی جالب انتخاب معاونت محترم شورای شهر و شهرداری به عنوان دو عضو این شورا بود که اگه بخواهیم آقای جعفری را هم به عنوان شخصیت هفتم مللکتبه این جمع اضافه کنیم خیلی جالب تر هم می شه.

انتخاب این پنج عزیز را جهت خدمتگزاری به جامعه ورزش شهرمون هم به خود عزیزان هم به ورزشی های گلمون تبریک می گم.

منتخبین در سمت چپ تصویر در کنار مردم و مسولین 

اما در پایان با حضور این پنج بزرگوار و اعضای شورای شهر صورتجلسه ای هم تدوین شد و آقای علی حیدری با اخذ سه رای از پنج رای، بدون احتساب رای خودشون به عنوان مسؤل این هیات و آقای محمدی به عنوان نایب رییس و از طرف شورای شهر هم آقای سعید غلامی به عنوان ناظر شورای شهر جهت نظارت بر حسن فعالیت این عزیزان انتخاب شدند.

اینم که آقای جلالی و مثل همیشه نوشتن صورتجلسه به قلم سلیسشون

توافق عزیزان بر سر قیمت هر سانس یک و نیم ساعته، معادل چهار هزارتومن از دیگر بندهای صورت جلسه بود.

خواهران عزیزمون هم گلایه نکنن؛ قرار بر این شد که روز های سه شنبه، صبح و بعد از ظهر و بقیه روزها صبح از سالن استفاده کنن. مسولیت مستقیم امور ورزش بانوان هم به عهده خانم حسینی گذاشته شد.

فکر کنم چیزی از قلم نیوفتاده باشه دیگه به جز یه معذرت خواهی بابت اینکه یه کم دیر شد درج این خبر و از داغیش کم شد. اینم خدا می دونه من بی تقصیرم طی یه فعالیت 24 ساعته بالاخره موفق شدم با این اینترنت با سرعت فوق نوری که ما داریم عکسای این مراسم را آپلود کنم.اینم با کیفیت توپی که می بینید. خدایش اگه کیفیت عکسا خوب نیست دلیلش کم کردن حجم عکسا به حداقل، واسه آپلود شدنه. شما که همش رو بخشیدین این یکی رو هم ببخشین دیگه.

 

راستی از همشهری های عزیز کسایی که می خوان از سالن استفاده کنه یه گروه تشکیل بدن و زود برن واسه نوشتن قرار داد که سانسای خوب از دستشون نره از ما گفتن بود. آقای علی حیدری واسه برادران و خانم حسینی واسه خواهران مسولیت عقد قرار داد را به عهده دارن. بدو بدو که تموم شد.

وای چقد حرف زدم. از نفس افتادم خدایشُ دیگه داره سحر می شه یواش یواش.ممنون که ما را تحمل می کنید. حسن ختام این خبر هم یه گزارش تصویری داریم از حاشیه این مراسم. یه نیگاه بندازین حتماً،خالی از لطف نیست.

 تو این شبهای بزرگ ما را از دعای خیر خودتون بی نصیب نذارید. وقت همه همشهریهای گلمون بخیر!

 

اینم چند تا عکس از حاشیه

 

حضور پر شور مردم

حضور پر شور مردم در مراسم انتخابات

 

کوچکترین ورزشکار حاضر

اینم کوچکترین ورزشکار حاضر در سالن، خانم هام نگران نباشن یه نفر به نمایندگی از همتون حضور داشت، دیگه چی می خواین.

 

انتخابات به سبک تودشکچویه

 انتخابات به سبک تودشکچویه که ظاهراً این شکلی جواب نداد

 

بازم انتخابات به سبک تودشکچویه

 بازم انتخابات به سبک تودشکچویه اما این یکی دیگه خداییش جواب داد

 

اینم انتخابات به سبک تودشکی ها

اینم انتخابات به سبک تودشکی ها و دعوت از پیشکسوت ها

 

بازم انتخابات به سبک تودشکی ها

بازم انتخابات به سبک تودشکی ها اینبار چشم به راه پیشکسوت ها

 

شمارش آرای تودشکچویه

اما بد نیست شمارش آرا را هم ببینیم البته به سبک تودشکچویی ها

 

هیات نظارت بر انتخابات

هیات نظارت بر شمارش آرا  

 

ورزشکار تودشکچویی

خوب اینم که بدون شک یه تودشکچویی در هیبت ورزشکاری

 

حضور مسولین

حضور مسولین در جمع تودشکچویی ها هم دیدنش خالی از لطف نیست

 

بدون شرح

بدون شرح

 

ورزشکار تودشکی

اینم ورزشکار تودشکی در هیبت ورزشی

 

دو عضو انتخابی شورای شهر و شهرداری

 اگه گفتی این دو تا چی می گن؟؟؟

بابا چرا شما منفی فکر می کنین

دارن انتخاب شدنشون را پیشاپیش به همدیگه تبریک می گن شاید.

 

حضور مسولین در جمع تودشکی ها

اینم واسه اینکه تودشکی ها گلایه نکنن (حضور مسولین در جمع تودشکی ها)

 

مسول هیات مدیره در حال امضا صورتجلسه

اینم یه عکس از آقای رییس واسه اینکه سانسای خوبش رو واسه ما نگه داره

 

خسته نباشی برادر!!!

شرمنده ی آقای جلالی! این عکس از پرشب جامونده.

خداییش معلومه روز پر کاری داشتن. دستشون درد نکنه

 

اعضای هیات مدیره و شورای شهر

 اینم حسن ختام جلسه دیشب و حسن ختام گزارش ما 


دسته بندی :


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۶/۱۹
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی