تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

عاجزانه خواهش

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۸۷، ۱۲:۱۳ ب.ظ

عرض سلام و ادب خدمت همه عزیزان!

شهادت مولا و سرور مون حضرتامیر المومنینرا به شما دوستان و همشهریان عزیز تسلیت عرض می کنم. امیدوارم که حداکثر استفاده رو از ایام و لیالی پر برکت ماه مبارک رمضان بخصوص لیلالی قدر برده باشین. تو این روزا و شبا ما را هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.

ممنون از دوستانی که با نظراتشون ما را راهنمایی می کنن در نوشتن مطلب. یکی از دوستان به مطلبی اشاره کردن که نمی دونم چی باید بگم. فقط می تونم بگم متاسفم. کاملاْ حق با شماست. با تمام وجود درک می کنم چی می گین. من خودم۱۴ساله با این مشکل مواجه بودم و باید بگم هر روز هم این مشکل بیشتر و بیشتر می شه و از زمان احداث ترمینال بی نظمی و بی برنامگی به نهایت خودش رسیده. حق با شماست بعضی وقتا واسادن تو بیابون خیلی بهتر از سر جاده تودشکه. و بعضی وقتا مسافرت با اهشام خیلی راحت تر و مناسب تر از مسافرت با سرویس های شهر قشنگمونه. متاسفم که مجبورم اینا رو بنویسم. اما اگه مسولین شهرمون فقط یه ذره عنایت می کردن تو عصر ارتباطات ما واسه جابجایی مون اینقد مشکل نداشتیم. خوب مسولین که خدا را شکر مشکلی تو این زمینه ندارن. وسییله هستش. مردم هم که ...

خیلی خوشحال می شدیم اگه یه بار مسولین شهر رو هم تو این صف می دیدیم. یه بار می دیدیم که واسه رفتن به جلسات و کارهای اداری و شخصیشون اونام مثل بقیه با مشکل مواجه هستن اون موقع شاید تحمل این نابسامانی ها خیلی راحت تر بود و شاید مشکل زود تر هم مرتفع می شد.

 

نویسنده: حالا...

یکشنبه 31 شهریور1387 ساعت: 21:29

با سلام خدمت دوستان
نماز روزه هاتون قبول درگاه حق
امشب وقتی اومدم توسایت عکس جاده تودشک رو دیدم که سر جاده وایسادن تودشک اومد توذهنم(آدم تو بیابون وایسه ولی سر جاده تودشک نمونه)
این سید مهدی رو خدا سلامتی بهش بده که صبح زود میاد کسانی رو که به اصفهان رفت و آمد مکنن میبره.ولی باورتون نمیشه بعضی وقتا (مخصوصا"روز بعد تعطیلات)این قدر مسافر هستن که دوتا مینی بوس هم کمه.نمونش شنبه بود که چهار تا خانم تا اصفهان وسط مینی بوس رو پا وایساده بودن .

به خاطر همین از مسئولین عاجزانه خواهش  میکنم یه فکری بکنن

واقعاْ متاسفم. همین!

مسول روابط عمومی شهرداری سری قبل جوابیه ای به این مشکل دادن که فکر می کنم مثل دفعات قبل وعده سر خرمن هستش. البته منکر پیگیری ها و جلسات و میتینگ ها و کمیته هایی که برگزار کردن نیستیم اما این مشکل مشکل روزمره مردمه و هر روز باهاش مواجه هستن. نمی دونم کی این پیشنهاد ها مصوب بشه و کی بره واسه اجرا و کی عملی بشه. مشکل کماکان باقیه و مردم منتظر حل این مشکل از جانب شما هستن. علی الحساب کاش یه فکری واسه امروز مردم می کردین تا فردا آیا این مشکل ریشه ای حل بشه یا نه.

نویسنده:روابط عمومی شهرداری

سه شنبه 8 مرداد1387 ساعت: 14:37

ضمن تشکر از انعکاس مشکلات شهر با ید خدمت نویسنده محترم و همشهریان عزیز عرض بشه که ترمینال مسافربری شهر زیر نظر سیر و سلامت اصفهان و سازمان حمل و نقل پایانه های استانه ولی تا کنون و جهت حل این مشکل که همه ما به نوعی با آن درگیر هستیم جلسات متعددی چه در بخش و شهر و استان تشکیل شده و مکاتبات زیادی هم صورت گرفته ولی متاسفانه نظم نگرفته که جهت حل اْن مشکل در جلسات مشترک بخشداران و شهرداران پیشنهاد راه اندازی تعاونی مسافربری شهرهای شرق اصفهان مطرح شده و جهت تصویب از طرف شهرداری به شورا ارائه شد که مورد تصویب قرار گرفت و جهت اجرائی شدن به دبیر مربوطه در شهرداری خوراسگان ارجاع شده است که انشاا... در صورت عملی شدن مشکل ایاب و ذهاب مسافرین این شهرها مرتفع خواهد شد . با تشکر.

 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۷/۰۱
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی