تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

پانوراما

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۸۷، ۰۹:۴۷ ب.ظ

 

سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب .

سلام

امیدوارم حال همه عزیزان روزه دار و همشهریای گل تودشکی خوب باشه .نمی دونم این روزای آخر ماه محرم کسی هم هست که خوشحال باشه از تموم شدن این ماه مبارک یا نه ولی واقعا خوش به حال اونهایی که می تونند فرصت ها رو غنیمت بشمرن و اونطور که باید از برکت روزهایی که هر روزشون عزیز ترین اعیاده بهره ببرند.از خدا ببخشش گناهانعفو و رحمت پروردگار وسعت رزقسلامت جسم و روحشادی دلو عزت و بزرگی نزد بنده و خالقبرای همه عزیزان آرزو میکنم . امیدوارم شما هم ما رو از دعاهای خیر خودتون در این روزهای آخر ماه مبارک بی نصیب نذارین.

مرسی چند روز گذشت عزیز خوشحالم که لا اقل اگه ما هم نسبت به وبسایت گاهی کم لطفی میکنیم ولی شما از وفای خودتون کم نمی کنید و همیشه ما رو تو این راه همراهی میکنید. ممنونم تبریک و ترحیم عزیز همونطور که میبینین بنده با اجازه همه بازدید کنندگان و خود شما و با افتخار برای شما کاربری رو در وبسایت شهر خودتون تعریف کردم و مشتاقانه منتظر پستهای قشنگتون همونطوری که توی نظرات برامون مینویسین هستیم .

همینطور تشکر میکنم از دوستان و برادران عزیزم مهندس کریمی و فرامرز عزیز که منو تو این راه تنها نمی زارن .

من کوچیک همه بازدید کننده های عزیزم هستم بزارین دستتونو ببوسم !!!

امروز اومدم یه هدیه کوچیک به همه عزیزانی تقدیم کنم که به نحوی تودشکین و از این وبسایت دیدن میکنن . اگه گفتین چیه ؟؟؟! خودم میگم یه پانورامای زیبا از محیط کوهستانی و شهر زیبای تودشک واستون آماده کردم امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیره . البته خب ممکنه لودش یه مقداری طول بکشه واسه عزیزان تودشکی چون واقعا سرعت اینترنتمون خیلی بالاست!!!!!!!!! ولی فکر میکنم عزیزان دیگه در شهرهای دیگه ایرادی در باز کردنش نداشته باشن.خب تا حدودی فقدان یه فضای خوب برای وبسایتمون هم اینجا حس میشه چون این فضایی که پانوراما درش آپلود شده مجانیه و تا حدودی سرعت کمی داره

 

امیدوارم تو باز کردنش مشکلی نداشته باشین و از دیدنش لذت ببرین .

التماس دعا

م.عموحیدری





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۷/۰۷
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی