تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

تبریک هفته بسیج

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۸۷، ۰۸:۲۷ ب.ظ
سلام

امیدوارم همه دوستان و همراهان و همشهریا و دوستان عزیز وبسایت تودشک خوب باشه

دلم خیلی واسه همگی تنگ شده بود ولی از جهاتی بهتر دیدم یه چند روزی عزیزان دیگه پذیرای دوستان گلمون باشن اینم که انگار فقط دوست بزرگوارمون تبریک و ترحیم عزیز لطف داشتن و دو پست تبریک رو قرار دادن واقعا ازشون ممنونم.

حالا دلیل نبودن بچه ها رو نمی دونم گرچه میدونم مهندس کریمی تا حدودی گرفتار هستن و حتی وبسایت خودشونمعماری حرفه ای رو هم خیلی وقته آپدیت نکردن ! ولی بنده به شخصه دلیل نبودنم فقط یخورده مشغولیات درسی بود تا جایی که فعالیت نتی بنده محدود شده بود به آپدیت کردن شب به شبگلبرگ ولی مطمئن باشین هیچ وقت تا زمانی که عزیزان تو این وبسایت حضور دارن این وبسایت تعطیل نمی شه!.

ممنونم از لطف آقای رحیمی گلمون برادر عزیزم که واقعا ما رو همراهی میکنن و این هفته رو هم اولین بار ایشون قدر دونستن.

اومدم چهار کلمه به نظرات قشنگتون جواب بدم و یه تبریکی هم واسه این هفته به همه عزیزان بگم.

لطف عالی زیاد آقایبی ادعای عزیزشما همیشه به ما لطف داشتین و قلم حق هر چند هم که تند باشه هیچ موقع موجبات آزار کسی رو فراهم نمی کنه ! رونق رسانه ما هم به همین بیان عقایده واقعا از شما ممنونم و ازتون خواهش میکنم همینطور لطفتون رو نسبت به وبسایت خودتون ادامه بدین. پر انرژی تر و خیلی بیشتر ولی میگم فقط قلم حق هرچند تلخ! ( معنی این جمله رو هم واقعا متوجه نشدم "مصطفی هم که دیگه از زحمت این وبلاگ خودشو داره میکشه" اگه میشه واسم ترجمش کنید !)

آقای شهریاری گل از رفسنجاناز بابام که پرسیدم میگه فکر کنم شما با ما فامیل باشین میگه شما پسر عموشونین آخه مام قبلنا شهریاری بودیم حالا شدیم عموحیدری !!!!! باعث افتخار ماست که شما به وبسایت خودتون سر زدین واقعا ممنونم چشم حتما این کارو درخواست شما رو انجام میدم .

از طرف دوستان عزیزمون در شهرداری تودشکم خدمتمخاطب همیشگیعزیز عرض کنم بله خیلی وقتهوبسایت شهرداری آپدیت نشده دلیلشم یه خورده زیاد شدن مشغله آقای حسینی روابط عمومی اسبق شهرداری به خاطر تغییر سمتشون به معاون اداری مالی شهرداری هستش و خب کارمند قبلی هم که واسه این کار استخدام کردن فعلن در استخدام پیام نور تودشک در اومده !!!!!!!!

بنده و دوستان هم سعی میکنیم این وبسایت رو کم و بیش آپدیت نگهداریم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ثانیه :جمش کنید بابا !!!!

تودشک دات کام:چی رو - بابا چیزی ریخته نشده که جمع بشه ! شما تشریف بیارین بریزین بپاشین ما جمع میکنیم چشم ! (عصبانیت شما رو درک میکنم واقعا ببخشید چشم حتما آپ ها رو زیاد میکنیم!)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از دوستان دیگمون :روح ا... - سیاسی عزیز- آقای قاسمی و پست جدید گلواقعا ممنونم همینطور تا یادم نرفته از خانم زارعی به خاطر نظرات قشنگ و همراهی با وبسایت خودشون تودشک.

و اما فکر کنم فرصت اون رسیده که توضیحی در مورد موضوع دبیرستان و دلیل حذف اون پست نظرات شما عزیزان داده بشه

خب بنده همونطوری که عرض کرده بودم نظرات شما رو به همراه پست درج شده در وبسایت در مورد دبیرستان شهید رجایی تودشک به مدیریت محترم این مرکز آموزشی انتقال دادم چون دوست ندارم حرفها در این وبسایت بدون ضمانت اجرایی باشن و خب حرفی در مورد کسی زده بشه و اون شخص ازش بی اطلاع باشه و از طرفی هم خیلی دوست داشتم نظر مدیران رو راجع به این موضوع بدونم.

در برخورد اول با این مسئله میشد ناراحتی از این موضوع رو در نگاه های عزیزان خوند ! نمی دونم درخواست تشکر از جنابان رو نداشتم ولی دلم هم نمی خواست اینطور برخورد بشه ! این فرصت خیلی خوبی بود برای عزیزان و کلا دبیرستان برای اینکه این موضوع که خب تا حدودی صحبت تمامی مردم شهر تودشک بود با یک جواب منطقی تا حدودی حل بشه . از عزیزان خواستم که در مورد صحبتهای انجام شده فکر کنن و جواب رو به هر صورت ممکن به بنده یا وبسایت انتقال بدن . عزیزان در ابتدا تصور کردند که نظرات موجود رو بنده در وبسایت درج کردم !!!! و از بنده دلیل منطقی برای صحبت انجام شده میخواستند. نکته ای رو که یادم این بود که آمار درج شده در نظرات رو بعضا غیر واقعی و بدون سند دونستند. مدیریت محترم دبیرستان طی صحبتی که با هم داشتیم مطالبی رو به بنده انتقال دادند که امیدوارم بتونم اونها رو بی کم و کاست خدمت عزیزان عرض کنم.

ایشون دلیل عمده افت دبیرستان رو کاهش تعداد دانش آموزان نخبه و جویای درس و همینطور بی اهمیت شدن درس از دید دانش آموزان و کم توجهی به این موضوع در دانش آموزان موجود در منطقه دونستند . همینطور ایشون مهاجرت دانش آموزان به مناطق آموزشی مجاور مثل نائین و کوهپایه و اهمیت ندادن به دبیرستان شهر از طرف خانواده ها رو دلیل این افت بیان کردند.

و در جواب دوست عزیزی که دلیل ترک تحصیل رو رفتار بد مسئولین میدونستن فرمودند: دلیل بعضی سخت گیری ها که به ندرت اتفاق می افتادند فقط و فقط حفظ حریم محیط دانش آموزی و محافظت از نظم دبیرستان به دلیل زیاد بودن تعداد دانش آموزان و امکان بعضی بد آموزی ها در محیط سالم آموزشی بود. ایشون بیان کردند که ما در کنار سخت گیری ها چندین برابر تشویق ها رو در کارهامون اعمال میکردیم تا در محیط آموزشی از طرق مثبت به پیشبرد اهداف پرداخته بشه و اینکه در محیطی که حدود نیمی از وقت مفید روزانه دانش آموز رو اشغال میکنه قاعدتا نبایستی فقط به مسائل درسی بسنده بشه و آموزش های دیگر زندگی هم بایستی در اختیار قرار بگیره . و اگر در این محیط کمی بی توجهی صورت میگرفت شاید خیلی بد آموزی ها بوجود میامد که بایستی به طریقی از اونها جلوگیری میشد و سعی ما بیشتر بر تشویق دانش آموزان بوده و هست.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خب یه چند کلمه ای هم یه چند تایی خبر از شهر تو چند روزه اخیر خدمت دوستان گلم عرض کنم.

در نماز جمعه دو هفته قبل از جناب آقای حجه الاسلام احمدی نسب به عنوان امام جمعه برگزیده تقدیر به عمل اومد که ایشون واقعا یکی از نعمت های بزرگ شهر تودشک بوده و هستند. همینطور در نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته بسیج از عزیزان بسیجی نخبه گردان عاشورا در حضور عزیزان نماز گزار تقدیر شد.

بازدیدی هم توسط عزیزان و مدیران شبکه بهداشت و درمان استان اصفهان از تجهیزات مرکز خدمات درمانی تودشک هفته قبل به عمل اومد .

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیگه خیلی حرف زدم ببخشین امیدوارم قصور بنده رو در اطلاع رسانی ببخشید . برای همگی آرزوی سلامتی و شادی دارم این هفته بسیج رو هم به همه عزیزان تبریک میگم .

هفته بسیج گرامی باد

راستی تا یادم نرفته برای نزول رحمت الهی هم دعا کنید.

الهم افتح ابواب رحمتک


 


دسته بندی :


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۹/۰۳
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی