تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

پوزش

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۸۸، ۰۶:۲۹ ق.ظ

شهادت امام موسی کاظم تسلیت باد.

سلام!

شرمنده همه تودشکی ها و غیر تودشکی های مخاطب وبسایت تودشک هستیم.

راستش نوشتن اینم بعد یه وقفه طولانی کار خیلی سختیه. می دونم با نوشتن این پست صدای مخاطبین خوبمون در می آد اما خوب از یه جایی باید دوباره شروع بشه. من از طرف مهندس عموحیدری مدیریت محترم وب سایت و از طرف خودم از شما معذرت می خوام که روزها اومدین و رفتین به امید اینکه اخبار و اطلاعات شهرمون را دریافت کنید اما دست خالی برگشتین.

امیدوارم بعد از این پست که هنوز نمی دونم راجع به چی می خوام بنویسم آقای مهندس هم که بی اطلاع هست از این پست من یه تکونی به خودش بده و دوباره این رسانه یه جونی بگیره و به فعالیت خودش ادامه بده.

از دوستان و همشهریان عزیزمون هم خواهش دارم به ما کمک کنن و مطالب یا موضوعات درخواستی خودشون رو بگن تا کار ما هم راحت تر بشه.

گرچه سابقه نوشته های قبلیمون نشون می ده که مسولین ما با انتقاد میونه خوبی ندارن ولی امروز می خوام با دوتا انتقاد کوچولو شروع مجدد داشته باشم.

یکی مشکل بی آبی که علیرغم قول مسولین شهر تودشک و بخش کوهپایه هنوز خبری که نشد هیچ تازه از اون تاریخ به بعد اوضاع بدتر هم شد.

یادمه ۲هفته پیش آقای رضایی تو نماز جمعه تودشک متن صورتجلسه ای رو که به امضا مسولین هم رسیده بود قرائت کردن که خلاصه اون اشاره به این داشت که من بعد قطع آب نخواهیم داشت مگر در صورت خرابی لوله آب.

اما ما که اینجا سه روزه یه قطره آب هم نداریم. نمی دونم مشکل واقعاً کجاست. اگه آب نیست چرا مسولین همچین قولی به مردم دادند. اگه مشکل خرابی لوله ها هم هست چرا به مردم گزارش نمی دن و نمی گن چه باید کرد. اونچه ما شنیدیم اینه که مشکل دیگه نگیم کم آبی که بهتره بگیم بی آبی، فقط مختص مردم خوب تودشک هستش و بقیه نقاط بخش این مشکل را در این حد ندارن. به امید اینکه رسیدگی های بیشتری از جانب مسولین صورت بگیره وبه مردم هم بگم مشکل کجاست.

مشکل بعدی که واقعاْ این روزها صدای همه رو در آورده عدم خط دهی موبایل ها هستش. قبلاْ این مشکل خاص محله نوبنیاد تودشک بود ولی حالا به خود تودشک هم این مشکل سرایت کرده و تو محله نوبنیاد یا حدا اقل اگه بخوام مستند بگم محل ما که به هیچ وجه موبایل خط نمی ده.

تلفن ها هم یه مدته که گاهی در روز فقط چند ساعتی وصل می شه. از ۲۴ ساعت روز بعضاً 8 تا ۱0 ساعت خط ها مشکل داره.

مشکل ارتباطات فیزیکی (ترمینال) کم بود که مشکل عدم ارتباط تلفن و موبایلمون هم با بقیه نقاط بهش اضافه شد. حالا کی می خواد این مسائل رفع بشه الله اعلم.

امیدوارم مسولین شهر یه عنایتی بکنن واسه رفع مشکلات زیر بنایی و اساسی مردم شهر. این مردم توقع زیادی ندارن مشکل آب و برق و تلفن و ترمینال دیگه خیلی زشته واسه یه شهر که دغدغه مردمش باشه.

در پایان یه تسلیت هم واسه شهادتامام موسی کاظمخدمت همه همشهری های عزیز عرض کنم و همینطور یه تسلیت هم به علی آقا خادم عزیز مسجد که این روزا در غم از دست دادن همسرشون به سر می برن. از طرف همه مردم تودشک به ایشون و خونوادشون تسلیت عرض می کنم و از خدای بزرگ واسه این مرحوم طلب مغفرت می کنم.

 

شهادت امام موسی کاظم تسلیت باد.

 

قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است
یازده بار شمردیم و یکی باز کم است
این همه آب که جاریست نه اقیانوس است
عرق شرم زمین است که سرباز کم است

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۴/۲۶
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی