تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

پاسخ نظرات (2)

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۸۸، ۰۸:۵۹ ق.ظ

عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه همشهریان عزیز!

میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را خدمت تک تک جوانان گل و همینطور همه هشهریان عزیز تبریک عرض می کنم.

با بخش دوم پاسخ نظرات در خدمت شما هستم و امیدوارم که همچون همیشه پر انرژی و پرنشاط پیگیر مسائل و مشکلات شهر باشین.

میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک باد!

 

سه شنبه 6 مرداد1388 ساعت: 17:13

توسط :غریبه

سلام دوست عزیز از جندابه وصف الطاف بیکران کوهپایه و جزه طی این چند سال نسبت به دیگر ساکنین نچندان مهم این بخش حتی به ایالت نیو جرسی هم رسیدهحالا جریان آش نذرشون هم از اون حرفای خیلی جالبه ... حالا خدا هم بشه مثل ما گولش زد و دوشید یانه باید دید شاید اینا بتونندوست تودشکی در مورد سوال دیروزم انتظار داشتم از طراحان و دست اندر کاران طومار به دست برامون اطلاعات بگیری نه از گنجینه آک و خاک خورده ذهنتون.

.......................................................................................................

خدمت دوست عزیزمون عرض کنم کهدست اندرکاران طومار به دستی که شما می گین یه طوماری به مانند صدها طوماری که سابق بر این واسه الحاق تودشک به شهرستان نائین نوشتن،تهیه کردن. حالا اینکه چقد بتونن بهتر از قبل عمل کنن که این امر صورت بگیره الله اعلم. ولی خدایی اگه تودشک هم از کوهپایه جدا بشه که علی می مونه و حوضشپس خیلی امیدوار نباشین عزیز دلمون. ما حرفمون این بود. حالا چه اطلاعاتی می خواهین فراتر از ذهن آک و خاک خورده خودم، بگین تا بنده براتون بنویسم.

 

سه شنبه 6 مرداد1388 ساعت: 17:13

توسط :پست جدید

مهندسان عزیز! سلام.

از رونق وبلاگتان خیلی خوشحالم . عالیه ادامه بدین

.......................................................................................................

سلام! ممنون. ما هم از همراهی شما خوشحالیم.  

  

چهارشنبه 7 مرداد1388 ساعت:8:41

توسط :غریبه

سلام آلبالو سلام شفتالو سلام با ظرفیت سلام با جنبه

خیلی دوست داری فقط ازت تعریف کنن نه

(ازدرد سخن گفتن و از درد شنیدن بامردم بیدرد ندانی که چه دردیست)

امید ندارم که به جایی برسی چون لنگی توواین ره همه پستی و بلندیست

تا چند بگویم که چنین باش چنان کن چسبیده به میزی چکنم درد که کم نیست

بی پرده بگویم سخن خویش مهندس این خانه ی بی پایه که سازی تو کلنگیست

آنچیز که گوینده از آن سخت ملولست در گفته یکی بودن و در اصل دو رنگیست.

.......................................................................................................

نمی دونم این دوست عزیزمون روی سخنش با کی هستش ولی اگه با بنده هستن باید جسارتاً عرض کنم بنده غلط بکنم.ما کوچیک همه شما هستیم.

 

چهارشنبه7 مرداد1388 ساعت: 11:20

توسط :رضایی

سلام به همه خوبیها و لعنت به هر چه بی عدالتی هست....

و خدایا هدایت کن آنهایی را که در مقابل بی عدالتی به جای دنبال حق رفتند و به فکر نماز و نذر و نیازند.

مردم باور کنید اگر افشا گری این بی ادعا نبود بودجه دبیرستان را هم کوپایی ها بالا می کشیدند و آفرین به تو بی ادعا که یکی دو روز بعد از این افشا گری ها و آوردن این طنز که چند روز هم از صحنه این وبلاگ حذف شد و بعد دوباره آمد و بعد این طنز کارساز ، مردم برای گرفتن حق خود جلو شهرداری جمع شدند.

مردم کوتاه نیایید نترسید آنجا که همه باهم هستید و پشت سر هم ایستادید و هوای هم را دارید هیچکس هیچ ... نمی تواند بکند چرا که شما آشوب گر نیستید اغتشاش گر نیستید بلکه با بی عدالتی مخالفید و بدنبال گرفتن حقتان هستند و چون نمی دهند باید حقتان را به زور بگیرید.

چرا باید یکجا 24 ساعته آب داشته باشد و یکجا در 48 ساعت یکی دو ساعت آب دارد.

و از شما هم که این وبلاگ را می نویسید تشکر می کنم و می خواهم که سانسور نکنید و جرأت بیشتر داشته باشید و جرعه ای همت و از کارها و حرف های بچگانه بعضی که از حفاظت و حراست و اطلاعات می ترسانند شما را نترسید و همینطور ادامه دهد که سهمتان در عدالت خواهی نزولی نشود.

.......................................................................................................

سلام به آقای رضایی عزیز! قبل از همه یه گلایه از شمایی که انتظار دارین سانسور صورت نگیره عرض کنم که ادبیات شایسته خودتون و مردم عزیز و محترمی که این مطالب رو می خونن داشته باشین تا سانسوری صورت نگیره.

بنده موافق سانسور نیستم ولی باید به عرض شما و همه دوستان برسونم من بعد هر گونه حرف دور از شأن مردم عزیز تودشک زده بشه نه پاسخی برش داده می شه و نه در بخش نظرات باقی می مونه. بنده عذر می خوام که خیلی از حرفاتونو را نمی شد توی سایتی که مخاطبینی تو همه رده های سنی و از همه قشری داره و اکثریت غریب به اتفاق اون مردم فرهنگی شهر تودشک هستن که در اقصا نقاط جهان ساکن اند ارجاع داد ولی خواهشی که از همه عزیزان دارم رعایت ادب و احترام واسه خودتون و بقیه شهروندان، چه مقامات مسول و چه غیر مسؤل ، چه تودشکی و چه غیر تودشکی را بکنین.

اما راجع به بی عدالتی که صحبتش را کردین بنده هم موافق نظر شما هستم و تلاش برای احقاق حق بر همه مردم عزیزمون واجبه و باید در مقابل بی عدالتی بایستند ولی اینم از راه قانونیش آقای رضایی عزیز. بستن جاده بر روی راننده و مسافر محترم وبدون گناه که شاید مریضی داشته باشن، شاید دانشجویی باشن که امتحانی دارن،و شاید مسافری  که کار واجبی،کار چندان معقولی به نظر نمی رسه.

راجع به اینکه فرمودین:

 "اگر افشا گری این بی ادعا نبود بودجه دبیرستان را هم کوپایی ها بالا می کشیدند"

بنده مدارکی واسه صحبتهای این بی ادعای عزیز راجع به اون یک میلیاردی که کاش مرجع این اخبار را هم اعلام می کردن تا ما هم بدونیم،ارائه می کنم که گویای همه سوء تفاهمات ایجاد شده خواهد بود.

 

چهارشنبه 7 مرداد1388 ساعت: 11:47

توسط :مخاطب همیشگی

سلام مهندس

از اینکه پاسخ من را در مورد دبیرستان کمی تا قسمتی دادین ممنونم. ولی نفرمودید این بودجه دقیقاً چقدر بوده و آیا اصلاً تصویب شده واگه تصویب شده تخصیص هم پیدا کرده واصلاً اینکه تو چه مرحله ایه و اگه میشه از شورای شهر یا شهرداری یا هر کسی که مسئول اون هست در خواست کنید که گزارش کار خودشون را راجع به این موضوع به مردم اعلام کنند و اگه به شما هم نمی دن که تو وبلاگتون منتشذر کنید لاقل در پورتال شهرداری اعلام کنند.

بازم تشکر.

.......................................................................................................

امر شما انجام شد. در انتهای پست بعدی مدارک دریافت شده از مسؤل شورای شهر جهت اطلاع شما دوست عزیز و همه همشهریان گلمون ارائه شده. من فکر می کنم خودش گویای همه مسائل باشه و نیاز یه توضیح بیشتری نداشته باشه. کاش تا از خبری مطمئن نمی شدیم اونو ارائه نمی کردیم تا ذهنیت اشتباه ایجاد نکنیم امیدوارم عزیزانی که به این شایعات دامن می زنن آگاهانه نباشه و نیت بدی نداشته باشن. 

 

پنجشنبه 8 مرداد1388 ساعت: 9:38

توسط :ز ق

سلام خسته نباشید .

گاهی به وبلاگتان سر می زنم و مدتی هم بود که از شما چندان خبری نبود و راجع به تودشک و محله های آن کمتر می نوشتید ولی از اینکه حضور فعال تری دارید تشکر می کنم. علت اینکه چند پست را حذف کردید چی بوده اگر ممکن است دوباره آن موضوعات را در آرشیو بیاورید.

با تشکر

.......................................................................................................

فکر می کنم آقای مهندس عموحیدری توضیح کاملی در انتهای پست داستان آب دادن که عین اون توضیح رو بنده دوباره در این قسمت ارائه می کنم:

"نه بنده و نه هیچ کدوم از کاربرای محترم و عزیز این وبسایت اجازه حذف هیچ پستی رو از این وبسایت نداریم و کنترل و نظارت کاملی روی پستای درج شده حتما و همیشه وجود داشته و اگر قرار بر حذف بود از ابتدا به ثبت نمی رسید، پستهایی که در آرشیو وجود ندارن روی فضای وبسایت بصورت پندینگ قرار داده شدن و هر زمان لازم باشه دوباره احیا میشن اما این پستها و موضوعاتشون شامل بر پستاییه که عزیزمون تبریک و ترحیم در مراسمات مختلف زحمتشون رو کشیدن و همینطور یکی دو پست شخصی مثل اون پستی که از تصاویر خودمون ( من و مهندس ) در زمان انجام پایان نامه گذاشته بودیم که این پستها هم اگر مورد علاقه دوستان باشه هر زمان قابل برگشت و قرار گیری در آرشیو مطالب هست . جا داره همینجا از کاربر محترم و عزیز این وبسایت تبریک و ترحیم عزیز که تو نبود دیگر کاربران زحمت مدیریت مطالب این وبسایت و زنده نگهداشتنش رو بر عهده داشتن ." 

 

پنجشنبه 8 مرداد1388 ساعت: 9:38

توسط :یا علی مدد

سلام آقا مصطفی

اعیاد بر شما و حسین و آقا و تبریک و ترحیم و فرامرز و حمزه (که اصلا هیچوقت خودش را نشان نداد و الکی جز نویسندگان قرار گرفت ) مبارک

بی خبر بودیم از شما‏خوشبختانه حضور پیدا کردید البته همت حسین آقا ظاهراً یک کمی بیشتر هست‏‎ ‎یعنی در این مدت چند ماه گذشته یک جوری بی انگیزه به نظر می رسیدی فکر می کنم الان هم مهندس معمار مون (البته ببخشید) شما را دارد می کشاند. ناراحت نشوید مزاح بود شاید هم من اشتباه ‏می کنم البته حتماً برای خودت دلایلی داری‎ ‎همانطور که بعد از ماهها اولین کلام شما با این جمله شروع می شود که‏ و به خاطر کم سعادتی چند مدته از ۱۵ بهمن ۸۷ تا حالا که خب دلایل مخصوص خودش رو داشت عذر خواهی میکنم.

لطفاً اگر می شود دلایل را ذکر بفرمائید البته تا حدودی خودم در جریان هستم ولی فکر می کنم بعضی دلایل صرفاً یک توجیه بیشتر نیست‎ ‎و وقتی آدم کار قشنگی را انجام می دهد تا آخر پای کار می ایستد هر چند اگر همراه و بازدید کننده و نظر دهنده کم باشد، ‏چون این نوع ضعف هم تا حدودی به نوع کار شما بستگی دارد البته فرهنگ آن هم باید ایجاد شود که مطمئنا این فرهنگ ‏در ولایت ما پیشرفت صعودی دارد‏.

به هر حال امیدوارم حضور سبزتان ادامه یابد هر چند نظر دهنده و بازدید کننده خیلی کم باشد.

البته تا حدودی هم به شما حق می دهم خود من هم بعضا در ایام الله اشعاری را در قسمت نظرات می نوشتم و به دلیل حضور ‏کم شما و از طرفی بازدید کننده ها دیگر کمتر نوشتم ولی گاهی بعنوان بازدید کننده همراه شما بودم‏.حال که شما هستید بنده هم با همان رویه قبلی با اشعاری در ایام الله البته اگر اجازه بدهید در خدمتان خواهم بود‏.

این روش جدید شما هم که نظرات را در قسمت اصلی درج می کنید و در حد توانتان پاسخ می دهید قابل تحسین است البته ‏اگر تداوم داشته باشد و از نظرات نظر دهندگان یا بی نظری آنها دلسرد نشوید.‏

یک حواهش هم از نظر دهندگان دارم(امثال بی ادعای پرمدعا که من در این اسم ایشان مانده ام که با نظراتش واقعا ‏هماهنگی دارد) که لطف کنند مطالب غیر دقیق ننویسند و در مطالب به مسئولین توهین نکنند و استرس و زمینه آشوب به پا ‏نکنند که اولا این کار درست نیست ثانیا خیلی ها ظرفیت آن را ندارند و منجر به این می شود که این آقایون مهندس مثل ‏چند ماه گذشته بروند و پشت سرشان را هم نگاه نکنند.

البته یک تشکر ویژه هم لازم است از تبریک و ترحیم داشته باشم که بعضی ایام مطالب خوب و به موقع لاقل یک تبریک یا تسلیتی می گفتندهر چند که بعضی مواقع از سرکار یا جناب (آخه آخرش ما نفهمیدیم ایشان خانم هستند یا آقا و چه اصراری است که اسم واقعی ایشان درج نمی شود) خبری نبود ولی در غیبت کبری مصطفی و حسین باز هم خوب بود.اگر در نوشتن مطالب و نوع بیان آن زیاد روی کردم عذر خواهی می کنم‏.

.......................................................................................................

بنده هم از همینجا مجدد اعیاد بزرگ شعبانیه رو به شما و همه مردم عزیز شهر تبریک عرض می کنم. راجع به کمرنگ شدن فعالیت وبسایت توضیحات مهندس مصطفی رو که باز تو همون پست داستان آب گفته بودن خدمتتون ارائه می دم و یه بند هم خودم بهش اضافه می کنم:

"پرسیده شده بود دلایل نبود و حضور کمرنگ چند ماهه چی بوده که بنده از دلایل اصلیش میتونم به بسته بودن آی پی وبسایت سرورمون بلاگفا تو تنها سرویس دهنده اینترنت منطقه و کم بودن و نبود اینترنت با کیفیت لازم اشاره کنم."

البته یه بخشیش هم کم همتی ما بود که می پذیریم و عذر خواهی مجددی هم از همه مخاطبین همیشگی می کنیم.

 اما یه دونه عکس می ذارم که گویای فعالیت کمتر ادمین سایت(مهندس مصطفی) هستش. می خوام همه عزیزان ببینن ایشون تو چه شرایطی واسه شما مطلب می نویسن.این عکس داغ داغه. مال همین دیروز بعد از ظهر هستش که رفته بودم خونشون یه سری بهش بزنم. 

 

این فرغون نیستش ها! صندلی ادمینه!

این عکس واقعی است!

 


دسته بندی : شهر من تودشک


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۱۲
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی