تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

نقدی دیگر... ( به قلم یک شهروند)

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۸۸، ۰۸:۳۱ ق.ظ

خدمت همه همشهری های عزیزمون سلام عرض می کنم.

این روزها شاهد تلاش مسولین واسه آسفالت معابر در سطح شهر هستیم. جا داره از دست اندرکاران این امر یه تشکری بکنیم که در حد توانشون سعی می کنن مشکلات اولیه شهر رو یواش یواش حل کنن. اما در این میان حرف و حدیث زیاده. اینکه اولیویت کاری با کدوم محل و کدوم خیابون و کدوم گذر باشه بحثی هستش که مورد چالش همه هست.

بنده به شخصه نمی خواستم راجع به این موضوع صحبتی کنم ولی یکی از شهروندان محترم یه نقدی رو که به زبون خودشون نوشته بودن به بنده دادن که به نقل از یه شهروند منتقد که امضای پایین برگه بود بنویسم. بنده هم انجام وظیفه می کنم و با ضمیمه کردن عکس هایی که می بینید عین مطلب این دوست بزرگوار رو منتقل می کنم. حالا قضاوتش به عهده ی خود دوستان!

 

محرمانه ... اما همه شهر می دانند....

قبلاً در همین سایت خوانده بودید...

اجرای پروژه ی نعلبکی (منظور دوستمون فلکه ورودی شهر هستش) در ورودی شهر تودشک خبر جنجالی بود که خدا را شکر انجام و به بهره برداری رسید؟!!

این روزها شاهد عملیات آسفال رینگ ترافیکی تودشک، نوبنیاد هستیم که بزودی این پروژه بار ترافیکی این شهر را ساما ن خواهد داد و این در حالی است که بسیاری از خانواده ها بر اثر خاکی بودن کوچه ها و معابرشان دائماً در حال گردگیری از اسباب و اثاثیه و نظافت منزلشان می باشد.

 

رینگ ترافیکی

رینگ ترافیکی شهر!!؟

 

کوچه های خاکی اما...

بدون شرح...

 

با حل بحران آب بدست توانای مسولین که در هاله ای از ابهام و بی مهری تمام غباری به ضخامت ؟ و با فشار ؟ اتمسفر چهره این شهر آخر خطی ( که دایه برگشتن به اصل خود را با نوشتن طوماری بمنظور پیوستن به شهرستان نائین را دارد) فرا گرفته است. اینک ذکاوت و هوشمندی یکی از شهروندان توانست اذهان اعضای شورا و شهرداری را متقاعد کند که اجرای عملیات آسفالت قسمتی از بلوار نوبنیاد دیگر غبار بر روی خودروی جی ال ایکسش نمی شیند. با اجرای عملیات آسفالت این محور مواصلاتی ساکنین کوچه های خاکی بر آن شدند دو جور دعا کنند:

·        هم دست به دعا بردارید تا باران ببارد و بحران آب حل شود.

·        هم دست به دعا بر دارید تا باران نبارد تا گل و لای حاصله وارد خانه شان نشود.

تصاویر گویای این نقد محرمانه است.

حالا شما قضاوت کنید.

 امضاء : شهروند منتقد

 

کوچه های خاکی اما با صفا!!!

 

کوچه های خاکی اما...

کوچه های خاکی اما...

یک بار دیگه خدمت دوستان عرض می کنم مطلب نوشته شده که به قلم "شهروند منتقد" که دوست نداشتن اسمشون فاش بشه نوشته شده،‌ عیناً منتقل شده و هیچ مطلبی کم و کسر نشده. البته عکس هایی که می بینید رو خود بنده اضافه کردم که اونم به توصیه ایشون بود.

بنده به شخصه مخالف آسفات رینگ ترافیکی که این شهروند عزیز عرض کردم نیستم کار خیلی خوبیه ولی حق رو به ایشون می دوم چون اولویت با مردم این کوچه هایی هستش که تابستون خاک می خورن و زمستون گل و لای. با این حال از طرف همه شهروندان عرض تشکر دارم از مسولین بابت پیگیری امور مردم و آسفالت معابر جدای از حرف و حدیث هایی که انکار ناپذیره و تو همه کارها وجود داره . مهم اینه که این حرف و نقل ها بررسی بشه و تصمیم منطقی گرفته بشه.

 به امید داشتن شهری زیبا و سرشار از نشاط واسه شهروندان.

 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۲۹
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی