تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

پیام نور تودشک

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۸۸، ۱۰:۴۹ ب.ظ

با سلام خدمت همه دوستان و همشهری های عزیز و همراهانوبسایت شهر تودشک

امروز شنبه مورخ چهارم مهر 1388 جلسه ای در محل واحدپیام نور شهر تودشکبا حضور مسئولین پیام نور استان ، مسئولین بخش ، بخشدار محترم ، ریاست محترم اداره آموزش و پرورش منطقه کوهپایه ، امام جمعه محترم شهر تودشک ، شورای محترم شهر ،‌شهردار محترم و مسئولین و کارکنان این واحد آموزشی تشکیل شد که در این جلسه ریاست جدید این واحد جناب آقایمهندس جمالیمعرفی و ضمن تقدیر از زحمات مسئول قبلی جناب آقایدکتر صادقیتودیع و معارفه عزیزان صورت گرفت.

در این جلسه مسائل و مشکلات این واحد از جمله بررسی مسئله زمین در نظر گرفته شده و احداث ساختمان این واحد ،‌همینطور مسئله خوابگاه برای دانشجویان این دانشگاه بررسی و پیگیری تصمیمات اتخاذ شده بر عهده مسئول جدید واحد قرار داده شد.

             

ضمن اینکه این روزها این واحد مشغول ثبت نام از دانشجویان جدید الورود خودش در پنج رشته تحصیلی هست که به همه این عزیزان خوشامد میگیم و موفقیت و سلامتی برای همه عزیزان آرزو میکنیم.

همینطور از همکاری های شورای محترم شهر و شهردار محترم در مسائل این واحد دانشگاهی کمال تقدیر رو داریم. به امید پیشرفت روز افزون علم آموزی در این شهر زیبا و با فرهنگ در استان .





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۰۷
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی