تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

صرفا جهت اطلاع 2

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۲۱ ب.ظ
سلام

باتشکر از همه دوستانی که با نظرات عالیشون مطلب صرفا جهت اطلاع ۱ رو مورد عنایت خودشون قرار دادند.

باور کنید نمی خواستم این مطلب رو ادامه بدم چون دوست ندارم کسی از دستم ناراحت بشه. به هیچ قیمتی. ولی خب نتونستم . ولی یه چیزی رو تو دلم مونده باید بگم اونم اینکه متاسفانه مسئولین شهری ما  خیلی با انتقاد میونه خوبی ندارن .

یه مطلبی رو تو سایت شهرداری تودشک دیدم گفتم انتقال بدم دوستان هم ببینند . واقعا حیفه مسکوت بمونه . لینکش رو هم قرار دادم دوستان برن حتما ببینن.

http://www.toodeshk.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=98&Itemid=108

 گزارش عملکرد شورای محترم شهر تودشک در دوره سوم به نقل از سایت شهرداری تودشک:

عملکرد شورا در دوره سوم
1-   پی گیریمشکلات آب شهر تودشک و ایجاد دو مخزن 1000 متر مکعبی در دو محله شهر ، همچنین اصلاح شبکه داخلی و پی گیری خط دوم ازشهر کوهپایه به تودشک به طول 8 کیلومتر 
2-     راه اندازی جایگاه  CNG  درشهر
3-    راه اندازی سالن ورزشی امام رضا (ع)
4-    راه اندازی اورژانس جاده ای
5-    احداث شهرک صنعتی تودشک و پیگیری جهت جذب سرمایه گذار و ایجاد واحدهای صنعتی کارآفرین
6-   پیگیریدانشگاه پیام نور و تلاش جهت واگذاری 5 هکتار زمین به دانشگاه پیام نور جهت احداث ساختمان و افزایش رشته ها و جذب دانشجویان
7-   پیگیریتعمیرات ساختمان بهداری و تشویق خیر جهت ساخت ساختمان جدید و تعویض آمبولانس شهر
8-   پیگیریو خرید و سایل نقلیه مورد نیاز شهرداری از قبیل کمپرسی، تراکتور، پژو سواری و ماشین حمل زباله
9-   پیگیریاحداث ساختمان مجتمع  تفریحی رفاهی بین راهی  جهت مسافرین محترم
10-    ترمیم و بازسازی گلزار شهدای شهر تودشک و محله تودشکچویه
11-   پیگیریمسکن مهر در دومحله  شهرو واگذاری به واجدین شرایط همچنین تلاش جهت شکل گیری شهرک و انجام زیر ساخت ها
12-   پیگیریساختمان آتش نشانی
13-    آغاز عملیات احداث پل گلزار شهداء تودشک از طریق اعتبارات ستاد حوادث
14-   پیگیریتخریب و بازسازی دبیرستان شهید رجایی تودشک
15-   پیگیریمطالعات شبکه فاضلاب شهری
16-    احداث دبستان محله رجان
17-    احداث پل خیابان شهید صدوقی
18-   پیگیریصدور اسناد مالکیت  واحدهای تجاری و مسکونی در محلات باقیمانده شهر
19-   پیگیریثبت بافتهای قدیمی و سنتی شهر و و توسعه امر گردشگری در سطح شهر و تعمیر آب انبارهای تودشک و تودشکچویه  و نصب شیرخودکار آب  در ورودی آب انبار
20-    انجام مکاتبات ، مراجعات و سفرهای پیگیری و دیدار با مسئولین بخش ، شهرستان ، استان و کشور جهت پیگیری امور
21-    کمک به برگزاری یادواره های شهدای شهر و دهستان و همایش دانشجویان  شهر
22-    همراهی و همکاری با فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج و فرماندهان انتظامی
23-    انجام فعالیتهای فرهنگی، هماهنگی دستجات مذهبی ، همایشها و راهپیمایها
24-    انجام خدمات بیمه درمانی سطح شهر
25-   پیگیریموضوع ترمیم ترانشه های معابر و دریافت خسارت وارده از شرکت آبفا

از همینجا جا داره از شورای محترم شهر به خاطر اینهمهپیگیریتشکر کنم.

چند تا سوال در مورد این فعالیت های شورا مطرحه البته شاید ما بی اطلاع باشیم.

اول اینکه محدود کردن فعالیت های شورای شهر طی چهار سال در ۲۵ آیتم اونهم آیتم هایی که بعضا مشابه همدیگه هستند درسته؟  حتما درسته دیگه اینها رو هم شاید به مکافات جور کرده باشن!

در مورد دو بند اول و آخر مسئله ای به ذهنم اومد . در بند اول نوشته شده پیگیری اصلاح شبکه داخلی آب ولی در بند آخر عنوان شده دریافت خسارت های وارده از شرکت آبفا! مگه میشه لوله کشی زیر زمینی رو اصلاح کرد ولی زمین رو نکند. اگر همکاری و پیگیری کردین پس پول گرفتن واسه خرابی های مسیر دیگه چه معنی میتونه داشته باشه . یعنی شهرداری ما از هر فعالیت از دو جهت استفاده میکنه ! اول بنام زدن جنبه های مثبت کار و در ثانی گرفتن هزینه های جنبه های منفی کار!

در مورد جایگاه CNG باید به این نکته اشاره کرد که شهرداری مساعدت زیادی در این مورد انجام داده از جمله اینکه زمین احداث این جایگاه توسط شهرداری اختصاص داده شده . سوالی که مطرحه اینجاست که ساخت جایگاهی اینچنینی نزدیک یک میلیارد تومن هزینه داره این هزینه از کجا تامین شده؟ شهرداری که حتی برای تمام سرویس هایی که اونجا به پیمانکار داده هزینه هاشو دریافت کرده چطور میتونه این موضوع رو به اسم خودش تموم کنه؟! طبق تحقیقات هنوز افرادی هستند که از زمان ساخت این پروژه دستمزد هاشون رو طلبکارند.  پس چرا وجوه پرداخت نمی شه ؟! موضوع دیگه اینکه کلنگ این مجموعه در دوره شورای قبلی زده شده و البته نباید از تلاش های شخص شهردار محترم تودشک چشم پوشید. ولی شاید بهتر بود اشاره میشد که این جایگاه در اون دوره شورا با تخصیص زمین به اون و بودجه دولت ساخته شده و در اختیار شهرداری قرار داده شده . بهتر بود در این مورد هم به جای بیان قاطعانه راه اندازی جایگاه تودشک یه کلمه پیگیری هم ابتدای اون اضافه میشد!

در مورد سالن ورزشی امام رضا (ع) هم همینطور گزینه پیگیری ابتدای اون اضافه بشه بهتره چون افرادی و ارگان هایی هستند که از حق نگذریم در این مورد خیلی بیشتر از شورای شهر ما هزینه کردن هم از وقتشون و هم از بودجه هاشون.

ای کاش شورای شهر در مورد شهرک صنعتی صحبتی نکرده بود! توی شهرک صنعتی تودشک دوتا کارخونه از قدیم بوده اونهام قبل از شهرک در این محل واقع شده بودند . در مورد اشتغال زایی در این دوره شورای شهر متاسفانه هیچ فعالیت قابل ذکری صورت نگرفته جز اینکه قرار بود کارخانه هایی احداث بشه پول هایی هم از مردم جمع شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت.

موندم چی بگم! میدونم الان همه دارن منو این وبسایتو لعن میکنن . من دیگه ادامه نمی دم . قضاوت در مورد بقیه موارد با خود شما. من هرچی بنویسم فقط خودمو خراب کردم. ای کاش در جمله بندی ها یه مقداری از الفاظ و کلمات همگانی تر و نرم تری استفاده می شد. ما منکر فعالیت های شهرداری و شورای شهر نیستیم . نمی خواهیم با خرده گرفتن و ایراد گرفتن این فعالیت ها رو کم جلوه بدیم ولی خدایی باید در مورد عنوان این جور مطالب یه مقداری منطقی تر برخورد کرد. کارهایی که انجام شدن ولی هنوز تکمیل نشدن مثل پل خیابان شهید صدوقی و مجتمع رفاهی و پایگاه امداد جاده ای پل گلزار شهدا، خدایی پیگیری دبیرستان به کجا رسید؟ مگر غیر اینه که با بی هماهنگی شما این بودجه در شهر دیگه ای خرج شد . مگر غیر اینه که بیش از نصف مردم بیمه تامین اجتماعی هستند چه خدماتی برای این بیمه در نظر گرفته شده؟

مردم خودشون قضاوت می کنند.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۸
علی عموحیدری

تودشک

صرفا جهت اطلاع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی