تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

مصاحبه با امام جمعه محترم راجع به موضوع انتخابات

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۶ ب.ظ

باسلام خدمت همراهان وبسایت تودشک باتوجه به اهمیت موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مصاحبه ای حضوری در تاریخ 18/3/92 با جناب آقای حجه الاسلام والمسلمین سید ابراهیم احمدی نسب امام جمعه محترم شهر تودشک صورت گرفت که متن مصاحبه در ذیل به عرض خواهد رسید:

نظر جنابعالی در مورد انتخابات و حضور حداکثری در صحنه انتخابات چیست؟

از برنامه های خوب بعد از انقلاب اسلامی ایران بر گزاری انتخابات در مورد اصل نظام قانون اساسی ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان و شورای شهر و روستا می باشد. که حضور حداکثری و فعال مردم در هر انتخاباتی می تواند نشانه ای از برقراری عدالت در حکومت اسلامی و حکومت مردم بر مردم باشد. حضور فعال مردم در انتخابات می تواند باعث دلگرمی بیشتر مسئولین برای پیگیری امور باشد. حضور حداکثری در صحنه باعث نابودی و ناامیدی دشمنان انقلاب می باشد.

نقش و جایگاه شورای اسلامی شهر از دیدگاه شما چیست؟

شورای اسلامی شهر با نظر مردم انتخاب می شود و نماینده مردم در امور شهر می باشد. نظر تمام اعضای شورای شهر باید خدمت به مردم و حل مسائل باشد و با پیگیری امور در مرکز بخش استان و تهران قدم های مفیدی در جهت عمران و آبادانی شهر برداشته شود. شورا باید مورد اطمینان مردم انقلابی متعهد و پایبند به ولایت فقیه باشد و باید امام خمینی (ره) که بانی این انقلاب بوده را الگوی خود قرار داده که می فرمایند : به من خدمتگزار گفته شود بهتر از آن است که به من رهبر گفته شود.

میزان رضایت شما از عملکرد شورای دوره سوم به چه میزان است ؟

هر کسی در هر کاری و هر مسئولیتی معصوم نیست و می تواند لغزش های داشته باشد. مهم آن است که اگر شورا اشتباهی کرده است بتواند آن را در امور بعدی اصلاح نماید در هر صورت بنده رضایت 70 درصدی دارم ولی معتقدم میتوان بهتر کار کرد .

تعامل شورا  با امام جمعه در چه حدی بود ؟

در مواردی با امام جمعه مشورت می کردند ودر بعضی از موارد نیز شاید به صلاح نمیدانستند مشورت کنند اما حضور اعضای شورا در نماز جمعه و نماز جماعت باید بیشتر باشد .

به نظر شما در مورد بودجه های شهر، شورا باید چگونه عمل کند ؟

تقسیم بودجه ها با توجه به صلاح و مصلحت عموم انجام شود و از تعصبات محله ای به دور باشد تا بتوانیم در امور شهر پیشرفت بهتری داشته باشیم .

نظر شما در مورد دبیرستان چه بود ؟

شاید بهتر بود نظر کارشناسان را قبول می کردند و با توجه به شرایط و ظرفیت ها وتراکم جمعیت بودجه به جای برگشت در شهر هزینه میشد .

در مورد شهرک صنعتی ؟

در مورد شهرک صنعتی خیلی فعالیت ها صورت گرفته و زیر ساخت های آن نیز انجام شده است اما راه اندازی و توسعه فاز دوم شهرک صنعتی کوهپایه از سرعت کار کم میکند .

اما به هر حال در مورد قضایایی مثل دبیرستان ، شهرک صنعتی و... با وحدت بیشتر اعضای شورا که به وحدت بیشتر مردم نیز می انجامد میتوان به پیشرفت بیشتر شهر کمک کرد که امیدواریم در این دوره تحقق پیدا کند .

در پایان نهایت تشکر و قدردانی را ازامام جمعه محترم شهر تودشک آقای حجه الاسلام والمسلمین سید ابراهیم احمدی نسب داریم .





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی