تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

صرفا جهت اطلاع 3

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۶ ب.ظ

 

هر کسی در جامعه کوچک ما تودشک یا جامعه بزرگتر ایران عزیز ما به نوبه خودش خدمتی انجام میده. با درست انجام دادن وظایفش-با خدمت در قالب یک شغل- با فکر و ایده و گاهی هم با فدا کردن جان- چند تا شهید داریم در شهرمون؟ هدفشون چی بوده ؟ هدفشون رضای خدا بوده و خدمت به خلق- خدمتی به قیمت از دست دادن زندگی - اما امروز هم کم و بیش همین هدف رو در شعار ها می بینیم و می شنویم. اما خداییش این کجا و آن کجا!

 

اگر کسی در این جامعه با چنین هدفی خدمتی به خلق انجام داد و در این راه جانش رو از دست داد شهیده. اما متاسفانه می بینیم که امروز اهداف شعارند و شعار و شعار!

فقط همین- کمتر کسی رو پیدا می کنیم که به شعارش عمل کنه! اصلا باطن برخی شعار ها به شکلی هستند که خیلی هاشون امکان اجرایی شدن رو ندارند! افرادی به گود کاندیداتوری وارد شدند که در نهایت احترام کمتر صلاحیت احراز این سمت رو دارند.

برخی برای ادامه دادن به روال زندگی- برخی برای بدست آوردن شهرت و اعتبار- برخی برای محک زدن محبوبیت خودشون و برخی برای اجرا نشدن برخی کارها! و مخالفت با رای و نظر برخی دیگر! ولی خب حقا برخی هم برای سامان دادن مسائل و رسیدگی به اوضاع شهر . خداوندا! آنان که همه چیز دارند جز تورا به سخره می گیرند آنان را که هیچ ندارند جز تو را!

 

عزیزان این را بدانید که امروز بینش و دانش و شعور مردم فراتر از شعار های زیبای شماست! مردم رو خدای نکرده متوقع نکنید! مردم با هر رای از شما توقع دارند . بعد از انتخابات جای آرامش نیست. جای کاهلی نیست! شما خواستید برای مردم آرامش تامین کنید به قیمت نا آرامی خودتان! خود شریف و محترمتان که شرافت و احترام رو از تاییدات مردم به امانت دارید. مزد کمی نیست. بی جهت کار برای مردم را بدون مزد نکنید. عزیزان بدانید تا جایی که بشود-تا جایی که اجازه دهند تا جایی که توانی باشد. انتقاد و پیشنهاد و اگر موردی بود تحسین کار ماست. وبسایت تودشک با افتخار صندوق انتقادات و پیشنهادات شما جهت هرچه بهتر شدن فعالیت های شورای شهر خواهدبود.

دوستان اصلح کیست؟ چه کسی واقعا استعداد و توانایی خدمت رسانی را دارد؟ 

اونهایی که به ما و وبسایت شما با غرض یا بدون آن افتخار پخش تبلیغاتشون رو ندادند- اونهایی که در تبلیغاتشون و تصاویر تبلیغاتی بادی بر غبغب و سینه ای سپر دارند اونها همان افرادی هستند که ذره ای تحمل انتقاد رو ندارند . اونها کسانی هستند که مردم را به خدمت خود می گیرند به جای آنکه خدمتگذارشان باشند. ما تمام تلاش خود را برای هرچه شکیل تر ارائه دادن تبلیغات و برنامه های کاندیدا های عزیز شورای شهرمان انجام داده و بدون هیچ چشمداشتی چشمان محترم شما رو به نظرات خادمین شما باز کردیم.

بدون هیچ جانب داری بدون هیچ نگاه طرفدارانه ای از همه دوستان خواسته شد ولی برخی ما رو قابل ندونستند. ایرادی نداشت فقط بدانند آنهایی که اعتماد مردم را جلب خواهند کرد . آنهایی که می ترسند از مطرح شدن ولی حب شهرت دارند! آنهایی که به جای ارائه برنامه و طرح استعداد ها و توانایی های خود و پاسخ به سوالات به حق مردم به تخریب دیگران می پردازند! آنهایی که به هر قیمتی می خواهد شخص یا گروهی را خراب کنند و نسبت های ناروا می دهند. بدا به حال آنها اگر بیایند و عنوان خدمتگذار بر خود نهند! بدا به حال ما! بیاید نیات رو همین الان خالص کنیم.


دسته بندی :
,,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی