تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

آغاز به کار چهارمین دوره شورای شهر و روستا

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ب.ظ

«و امرهم شوری بینهم »

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند».

عضویت در شورای اسلامی امانتی بزرگ و مسئولیتی خطیر است که چون ابر میگذرد پس این فرصت را برای خدمت به مردم قدر دانسته و با تلاش بیشتر وسنجیده تر توشه ای برای یوم لا ینفع مالٌ ولا بنون برگیرید.

مردم این منطقه انتخاب شایسته شما عزیزان در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که تاییدی بر  وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری ، امانت داری ، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک شما  برای نیل به جامعه ی شهروند مدار است را  تبریک و تهنیت عرض می نمایند.

از ایزد منان خدمت رسانی وسیع، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نیازهای اجتماعی جوانان و مناطق محروم و اشخاص بی بضاعت و توجه خاص به خانواده های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و همه ی ملت شریف و صدیق ایران را مسالت دارد.

اینک میدانید که توسعه و پیشرفت در هر منطقه در گرو وحدت ،همدلی و همکاری همه ی اقشار و پرهیز از خود محوری و تک روی است .

باشایستگی و لیاقتی که در شما عزیزان وجود دارد رجای واثق داریم که در کنار برنامه های دولت تدبیر و امید روزهای خوش وبابرکتی در انتظار میهن اسلامی و این شهرستان خواهد بود .

موفقیتتان را از درگاه ایزد منان خواستاریم .

 


دسته بندی :


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی