تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

ویژگی های شهردار

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۴۴ ق.ظ

بحمداله این دوره از شورای شهر با تمامی فرازها و فروزها، بدی ها و خوبی ها، سر از کوران انتخاب به سلامت به درآورد و بر مسند خدمت به مردم شریف شهر تودشک تکیه زدند.

اما تمام امید مردم این دیار این است که شورای شهر جدید با انرژی مضاعف، طرز فکر جدید و امرزی با شعار تلاش برای سازندگی و عدالت خواهی بین تمامی دهستان های شهر زیبایمان دست به همتی جهاد گونه زده و با پیگیری ها و تبیین درست نیازهای شهر، کمبودها و فرصت ها، به سازندگی و ارتقای فضا و امکانات زندگی در شهر زیبای تودشک بپردازند.

در راستای این هدف جدای از تصمیم گیری مدبرانه و مدیریت صحیح، اولین نیاز برای به نتیجه رسیدن و به بار نشستن هزینه ها، انتخاب صحیح یک مدیر اجرایی عالم و با تجربه در سمت شهردار شهر است.

با توجه به شناختی که از شهر تودشک ومردم آن سراغ داریم، شهردار تودشک باید دارای ویژگی های زیر باشد: (اعم از ویژگی های فردی، اخلاقی و کاری)

-با توجه به جو فرهنگی مذهبی فوق العاده ای که به شهر زیبایمان حاکم است شهردار می بایست فردی مذهبی، با تفکرات دینی، ولایی و به دور از هر گونه جبهه گیری سیاسی باشد.

-با توجه به کوچک بودن شهر، کم جمعیت بودن و روابط قومی و فامیلی بین افراد و خانواده ها، همین طور خونگرمی بیش از اندازه مردم شهر تودشک، شهردار می بایست شخصی بسیار مردمی و خونگرم و با اخلاق مدیریتی جهت ارضای توقعات عاطفی این مردم بوده و حداکثر همکاری و مشارکت در مراسمات جمعی، مذهبی شهری را داشته باشد. موفقیت در این امر با ساکن بودن شهردار در شهر و نیز شرکت در مراسمات مذهبی به طور نسبی حاصل خواهد شد.

-با توجه به ناپیوستگی مناطق مسکونی در شهر (وجود محلات و دهستان های مجزا و با فاصله از هم دیگر) شهردار شهر بایستی اولا از نیروی باسابقه و کارآمد امور مالی استفاده و صورت های مالی شهرداری را به صورت واضح و مجزا با توجه به مهجور واقع شدن دهستان های کوچک تر شهر و عدم وجود امکانات شهری مناسب، شهردار بایستی در رفع این مشکل اهتمام ویژه را لحاظ نموده و جوانب رضایت روستا نشینان شهر را فراهم نماید.

-با توجه به کمبود اعتبارات دولتی و شهری و پایین بودن سطح عواید شهری و درآمد در شهر، شهردار و شورا بایستی تمام تلاش خود را بر روی جلب سرمایه های خارجی و گردشگری از شهرک صنعتی خاک گرفته و غریب تودشک را مبذول دارند تا موجبات درآمد و اشتغال برای جوانان فراهم گردد.

با تشکر از شورای شهر و شهردار قبلی، شهردار جدید و شورای شهر تازه نفس می بایست تلاش خود را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری از جمله: بازسازی دبیرستان، اورژانس جاده ای، فضای سبز، و پارک های نیمه تمام، آب شهرک صنعتی، حوضچه ذخیره آب کشاورزی  و ..... مبذول دارند.

با تشکر از تلاش ها برای سازندگی

اجرکم عنداله





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی