تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

جلسه هماهنگی مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام و سه شهید به نام در فرمانداری شهرستان اصفهان، تشکیل شد.

فرماندار اصفهان در جلسه ویژه مسئولان مراسم برگزاری با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه آن گفت : شهدای انقلاب اسلامی حق بزرگی بر ملت ایران دارند و این مراسم از فرصت‌های طلایی است که جوانان ما با رشادت‌های آن شهدای گلگون کفن آشنا شوند و این افتخار بزرگی است که در ایام هفته دفاع مقدس که یادآور دوران حماسه و ایثار می باشد مردم شهرستان اصفهان میزبان پیکر مطهر شش شهید بزرگ وار دوران دفاع مقدس باشند.

فضل ا… کفیل در ادامه به گمنام بودن این شهدا اشاره کرد و افزود : این شهدا سالیان زیادی را در گمنامی به سر برده‌اند و خانواده‌های آنان نیز بی‌خبرند و تمام مردم مؤمن و متدین شهر شهیدان شهری که بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است میزبان آنان هستند و انشاءا… با حضور گسترده مردم شهیدپرور مراسم تشییع این شهداء عزیز در شأن و جایگاه شهدای گمنام برگزار می‌شود.
فرماندار اصفهان گفت : مطمئناً اقشار مختلف مردم انقلابی،کسبه و اصناف، بسیجیان و هیأت مذهبی و خیل عظیم ایثارگران اصفهان در این مراسم حضور چشم‌گیر و گسترده خواهند داشت.
کفیل افزود : در روز سه شنبه دوم مهرماه ۳ شهید گمنام و سه شهید به نام در شهر اصفهان از ساعت ۳۰/۳ عصر از محل خیابان کمال اسماعیل – روبروی سپاه ناحیه امام صادق(ع) به سمت گلستان شهدا تشییع می‌شوند و سپس پیکر ۲ شهید گمنام برای مراسم وداع، تشییع و تدفین به شهر کوهپایه منتقل می شوند و پیکر ۱ شهید گمنام نیز در مرکز آموزش توپخانه ارتش به خاک سپرده می‌شود.
فرماندار اصفهان در پایان از رسانه ملی و خبرگزاری ها و روزنامه های اصفهان خواست که به طور ویژه نسبت به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از شهدای عزیز و گرانقدر اقدام نمایند.
در این جلسه مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس و دیگر اعضا نیز دیدگاه های خود را بیان داشتند.

اکبر تودشکی بخشدار بخش کوهپایه گفت: با پیگیری های صورت گرفته در چند ماه اخیر در خصوص تخصیص شهدای گمنام به شهر کوهپایه، به لطف خدا همزمان با هفته دفاع مقدس از 3 شهید تخصیص داده شده به اصفهان، 2 شهید هفده و نوزده ساله ازمنطقه فاو جهت خاکسپاری به این شهر انتقال داده می شود.

وی افزود: جایگاه این 2 شهید در بوستان شهدای کوهپایه در ورودی شهر مقابل دانشگاه پیام نور می باشد.

تودشکی با توجه به درخواست مسئولینشهر تودشکو سجزی مبنی بر ورود چند ساعته شهدا به شهرهایشان جهت تبرک و عطر آگین شدن فضای شهرشان، بیان داشت: این خواسته در صورت ورود شهدا در زمان مقرر و بدون وقفه به بخش کوهپایه صورت خواهد گرفت و در این راستا حداکثر تلاش را خواهیم نمود.

وی ادامه داد: انشاالله بتوانیم مراسم با شکوهی در مسیر انتقال ازاصفهان به کوهپایه برگزارکنیم و از همه ی مردم سطح بخش دعوت به عمل می آید تا در مراسم تدفین لاله ها ی سبک بال دوران دفاع و رشادت شرکت کنند. در پایان خاطر نشان کرد: مراسم وداع با شهدای گمنام شام سه شنبه 2 مهرماه در شهرکوهپایه برگزار خواهد شد و ضمنا مراسم سوم و چهلم این شهیدان با حضور آحاد مردم شهر برگزار می شود.

*****************************

مراسم تشیعشهید گمنامدرشهرتودشک

زمان:ساعت۲بعد ازظهر

مکان:روبروی شهرداری





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی