تودشک شهری دردل کویر

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

تودشک شهری دردل کویرباآب وهوایکوهستانی

نویسندگان

خیریه صاحب الزمان(عج) تودشک

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ

 

فقر،فقیر،مستمند، واژه هایی مانند این ها گرچه به ظاهر دغدغه همه ماست ولی به واقع واژگانی به دست فراموشی سپرده شده از هر لحاظ اند.

بدا به روزی که پدری نان آور عائله ای چند نفره از تامین نیازهای عزیزانش عاجز مانده و صبح به صبح صورت باسیلیسرخ نگه دارد.

در جامعه ای که همه فقط طبل توخالی شعار در دست دارند و با تمام قوا بر آن می کوبند، کجایند آنان که جهاد گونه پا در عرصه خدمت بهمستضعفانجامعه نهند و درد دل و آرزوینیازمندیرا با دستان بخشنده و همت والایشان تسلی بخشیده و برآورده نمایند.

چه گناهی دارد کودکی که در خانواده ایبی بضاعتبه دنیا آمده و البته در جامعه ای پر رنگ و ریا، آرزوی او برای داشتن کمترین ها، کمترین ها از آروزی من و مای مرفه، کمتر از آن چه ما از بیانش شرم داریم.

به حکممسلمانیما باید قدردان نعمات الهی باشیم، قدردانی و شکر نعمت که خود افزون کننده نعمت است همان انفاق است.

انفاق نه برای اشخاص، بلکه برای خدا، بزرگ خدایی که خود می بخشد و خود از بنده سراپا نیازش قرض می گیرد. کیست که به دارنده دارندگان قرض دهد و چند برابر دریافت کند؟!

موسسه خیریه امام زمان(عج)شهر تودشکاز سال 1376 با همت و همکاری مردم شریفشهر تودشکو با تاییدات و مداومت در همکاری شهرداری و شورای شهر محترم شهر تودشک طی سنوات عملکرد خود موفق به خدمت خالصانه در راه نشاندن لبخندی گرچه کوچک بر لب های نیازمندانشهرمان تودشکگردیده و طی این سال ها با گسترش دامنه فعالیت خود موفق به ارائه کمک هزینه هایی در عناوین:

- کمک هزینه تهیه جهیزیه

- کمک هزینه تامین مایحتاج زندگی

- کمک هزینه درمان

- کمک هزینه تحصیلی

- کمک هزینه تعمیر مسکن و...

و ارائه ارزاق به صورت سالانه به مدد صاحب اصلی این موسسه و یاری و همراهی خیرین به ده ها خانوادهبی بضاعتشهرمان گردیده و در عین کم لطفی برخی دوستان در عرصه یاری بهمستضعفانونیازمندانمرجعی بی مثال در این شهر بوده است.

تنها منبع تامین درآمد این موسسه خیریه کمک های مردمی در غالب هدیه تاج گل و درختچه جهت مراسمات و قلک های جمع آوری صدقات بوده و می توان به جرات این اطمینان را داد که در این خیریه سعی بر هزینه تمامی درامدها به صورتی کاملا حساب شده در سطحشهرونیازمندانشهر تودشکبوده است.

 

 "با حضور خود با همراهی فکری و مادی خود، مستمندان شهرمان را یاری نمایید"

شماره حساب ۰۱۰۸۰۹۵۰۸۶۰۰۶





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۷
علی عموحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی